David Villa Hina Islam!

5

Hey I'm blogging here! Tengok tak perlawanan Barcelona vs Real Madrid semalam? Kemuncak perlawanan semalam menyaksikan kekecohan yang berlaku di tepi padang kerana pemain Real, Marcelo melakukan kekasaran terhadap Fabregas.






Namun, apa yang mengejutkan adalah pertengkaran yang berlaku di antara David Villa dan Mesut Ozil dan menyaksikan Villa lempang si Ozil! Difahamkan pertengkaran itu berlaku Villa menghina agama Islam menyebabkan Ozil naik berang. Memang kecoh kat tepi padang! wahahah!

sumber : allvoices
Tapi yang lebih menarik dalam kekecohan tu, boleh pulak manager Real Madrid, Jose Mourinho tarik telinga salah seorang staf Barca. Pastu buat muka bangga. kahkahkah!! Hasil dari kekecohan itu, Marcelo, Villa dan Ozil dilayangkan kad merah.

Pada perlawanan ini juga menyaksikan Barcelona dinobatkan sebagai juara Piala Super Sepanyol selepas mengalahkan Real Madrid 3-2 (agregat 5-4) pada aksitimbal balik di Camp Nou.

Ni first time blog NK update pasal bola, tu pun sebab ada kontroversi. Apa2 pun bola sepak tempatan tetap dihati, especially The Red Warrior. Okbai!

Tags

Post a Comment

5Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top