Saya Dapat Duit Dari Kim Kardashian!

3


Hello warga internet! Pagi semalam saya bangun pagi dengan perasaan nervous bercampur serba salah. LOL!

Sebab saya mimpi dapat duit dari Kim Kardashian. HAHAHA! Entah macam mana saya berada kat suatu tempat macam sekolah. Then, dapat announcement yang Kim dan Khloe Kardashian akan datang untuk sesi 'Meet & Greet' gittew! 

So semua student exited nak jumpa Kim K termasuklah saya! So, saya buat banner nak sambut Kim kat dewan sekolah. HHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! 

Lepas tu Kim cakap "Hey Nik, come here for a sec!" *tahu pulak dia nama aku*. Kim bagi saya duit syiling dalam uncang! Wow!

Entah macam mana tiba-tiba Datuk Siti Nurhaliza pulak ada kat belakang saya dan dia cakap "Untunglah dapat duit dari Kim K!" *mimpi dah semakin mengarut*

Eh, baju ni la yang dia pakai.. Haha!
Lepas tu saya nak peluk Kim untuk cakap terima kasih instead of salam. Malangnya, Kim cuba mengelak dari berpeluk dan cara dia pandang saya macam dia tengok makanan basi. Wakakaka!

So I was like... "Eh Kim! Apa salah aku? Aku nak cakap thank you je lah!"

Then............... saya terjaga dengan perasaan bersalah, saya tak patut peluk Kim. Sorry Kiki... BHAHAHAH! Bongok betol. 

Mungkin sebab banyak sangat tengok minah-minah Kardashians ni kot. Saya ni jenis yang jarang tengok tv, dan program tv keluarga Kardashians aje yang saya tengok.

Oklah, saya nak pergi download Kourtney and Kim Take Miami season 3 episode 9, nak tunggu Astro siar new episodes memang lambat! Okbai!

Tags

Post a Comment

3Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
  1. wah...bestnya mimpi KIM Kardashian...nak gak mimpi yang samer muekekeke...salam singgah..first time datang ke blog awak ini..

    ReplyDelete
  2. Dah tiga jam cari... jumpa akhirnya ... terima kasih atas maklumat yang amat
    berguna nie... saya terhutang budi dengan blog ni..

    My blog post - Buat Duit Di Rumah

    ReplyDelete
  3. Kalau bak cerita mimpi ni, apa saja impian boleh capai, itulah mainan tidur. Mimpi spa saja boleh kita idamkan.

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top