Shopping Online Lebih Jimat dengan Kupon iPrice

1


'Shopping online' menjadi trend masa kini kerana segala urusan hanya di hujung jari. Bukan sahaja mudah, malah ia menjimatkan masa dan tenaga. Namun, shopping online akan menjadi seronok jika anda mendapat potongan harga.


Cara terbaik untuk berjimat ketika shopping online adalah dengan menggunakan kupon, baucar, ataupun kod promosi untuk mendapatkan diskaun ke atas barangan.

Jadi sekarang anda tak perlu risau sebab iPrice sentiasa menawarkan kupon dan baucar untuk membeli belah di laman portal terkemuka seperti Lazada, Zalora, Groupon, dan banyak lagi.

Apa itu iPrice


iPrice merupakan syarikat yang menawarkan kod kupon untuk mendapatkan potongan harga di portal membeli-belah seperti Zalora dan Lazada.

Kupon yang diberikan membantu anda melakukan penjimatan ketika membuat pembelian atas talian. 

Memang exited bila tengok potongan harga yang bakal anda nikmati dengan kupon iPrice ni. 

Jika anda sudah biasa shopping di Lazada, anda pasti tahu yang portal ini sentiasa memberikan harga termurah. Dengan kod kupon dari iPrice, anda akan dapat harga yang lebih murah. Sebab ia merupakan diskaun tambahan selain dari potongan sedia ada.


Cara guna kupon iPrice

1. Klik 'Get The Code' atau 'Go To Offer'.
2. Jika klik 'Get The Code' anda akan diberikan kod kupon, dan anda perlu COPY kod tersebut. Secara automatik anda kan di bawa ke produk yang membolehkan anda guna kod itu. PASTE kod pada ruangan 'Enter coupon code here'.
3. Dan jika anda memilih 'Go To Offer', anda akan dibawa ke produk yang sudah diberikan diskaun tanpa memasukkan kod. 


Senangkan? Jadi lepas ni kalau nak shopping di Lazada atau Zalora dengan harga murah, guna je kupon dari iPrice dengan melayari http://iprice.my/coupons/

Ni pun kira salah satu tips untuk shopping di Lazada atau Zalora... 


Kalau ini pertama kali anda nak shopping online, boleh tengok testimoni pada artikel: Perkhidmatan Terbaik dari Zalora


advertorial iPrice

Previous entry: REVIEW BUKU: Fangirl

Post a Comment

1Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
  1. Ambe agak jarang beli online ni. Ada beberapa kali jerk. Mudah kan kalau online ni. Harga pula lebih jimat. Kadang-kadang shipping cost pun free.

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top