Tonton Online Dia Isteri Luar Biasa FULL Episod

3

Tonton Online Dia Isteri Luar Biasa FULL Episod. Drama bersiri di Slot Akasia Tv3 memang sentiasa mendapat tempat di hati penonton. Terbaharu, drama Dia Isteri Luar Biasa turut menerima respon positif. Dia Isteri Luar Biasa (DILB) juga merupakan drama yang diadaptasi dari novel popular dari tajuk yang sama karya Umie Nadzimah. Mungkin dah selera rakyat Malaysia yang belum bosan dengan dengan drama adaptasi novel.

Kali ini Tv3 tidak lagi mengetengahkan kisah kahwin paksa seperti kebanyakkan drama yang disiarkan sebelum ini. Walaubagaimanapun, ciri-ciri 'cinta selepas kahwin' turut dikesan dalam DILB.

Artikel berkaitan: Sinopsis DILB

Walaupun saya tidak menonton, saya ingin berkongsi dengan anda episod penuh DILB yang bersiaran setiap Isnin hingga Khamis jam 6.55pm ini. Bagi anda yang tidak berkesempatan untuk menonton di kaca tv, anda boleh menontonnya secara online.

Tonton Dia Isteri Luar Biasa Episod 1 hingga 28

TAMAT!


Setiap episod akan dikemaskini sebaik sahaja pautan/link telah sedia untuk ditonton. Link di atas akan membawa anda ke satu web site. Ada DUA video, saranan saya tengok video pertama. Pastikan anda klik pangkah sehingga ia tidak lagi kelihatan. Terima kasih kerana membaca Tonton Online Dia Isteri Luar Biasa FULL Episod. 

Previous entry: Sijil Halal Secret Recipe Ditarik Balik
Tags

Post a Comment

3Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
  1. Suami saya penggemar la cerita ni...saya tak sangat!

    ReplyDelete
  2. Thanks for sharing.. i really need this...

    ReplyDelete
  3. Bagus ni. link masih blh tengok. Puas I cari drama ini. Terima kasih byk byk.

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top