Kelebihan Pengiklanan Revenuehits

13

Kelebihan Medium Pengiklanan Revenuehits. Saya pasti setiap blogger mahu jana income dari blog masing-masing. Salah satu cara adalah dengan memaparkan iklan dalam blog anda. Banyak platform yang ada sekarang, dan antara yang popular adalah Revenuehits. Ini kerana ia dibayar dengan matawang USD.

Saya dah mendaftar dengan Revenuehits dan income yang saya dapat memang boleh tahan dan berbaloi. Ok, dalam entry ni saya akan ceritakan dengan ringkas tentang Revenuehits. Mana tahu, kot-kot boleh mendorong anda untuk mendaftar dan buat duit dengan blog.

Kelebihan Revenuehits

1. Banyak bentuk/jenis iklan yang boleh dipilih. Anda diberi lapan jenis placement iklan iaitu banner, popunder, slider, shadow box, top banner, button, footer, dan interstitial. Pilih sahaja yang berkenan dan bersesuaian dengan blog anda.


2. Cara letak iklan Revenuehits ni sama sahaja dengan medium lain iaitu copy code yang diberikan dan paste pada widget atau Edit HTML.

3. Tanpa syarat. Anda tidak perlu menepati syarat-syarat tertentu. Permohonan akan diluluskan sebaik sahaja anda mendaftar. Tidak seperti sesetengah platform yang letak requirements tinggi seperti Adsense dan Innity.

4. Tidak menjejaskan Nuffnang - Saya faham dengan situasi blogger yang tidak mahu mendaftar dengan medium pengiklanan lain sebab takut akan kehilangan status 'Gliteratti' Nuffnang. Anda tak perlu risau kerana Revenuehits tidak menjejaskan Nuffnang kerana caranya berlainan.

5. Cara bayaran - Anda boleh pilih dibahagian Billing untuk pilih salah satu dari 3 cara iaitu transfer terus ke akaun bank, Paypal, dan Payoneer.


Anda pula akan dibayar melalui:

Cost-per-Click (CPC) - Akan dapat lebih banyak jika ada orang klik iklan
Cost-per-Thousand impressions (CPM) - Mengikut jumlah view
Cost-per-Action (CPA) - Anda akan dapat bayaran jika ada orang mendaftar melalui anda.

Revenuehits ni memang terkenal sebab anda dibayar dalam USD serta tak ada syarat-syarat tertentu. Ia adalah salah satu platform untuk buat duit dengan blog. Dah ramai blogger guna. Jadi kalau nak dapatkan income berganda, jangan hanya bergantung kepada satu platform sahaja.

Kalau nak jana dalam USD boleh terus daftar di >> www.revenuehits.com. Terima kasih kerana membaca Kelebihan Pengiklanan Revenuehits


Artikel sebelum ini: Etika Pemakaian Ketika Berurusan di JPJ
Tags

Post a Comment

13Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
  1. First time dengar dan baca pasal iklan ni, terus rasa teruja sebab bayar guna usd..haha, so far skrg ni pakai nuffnang n komli je.. boleh try ni... nice sharing.

    ReplyDelete
  2. Saya ada dapat income dari revenuehits ni .. memang best... sbb bayaran dalam USD

    ReplyDelete
  3. platform iklan ni dah daftar....mungkin boleh digunakan semula utk dapatkan income dlm USD.....

    ReplyDelete
  4. nuffnang tahu ke tidak nih?

    hehe

    ReplyDelete
  5. Menarik.... sekali baca dah teruja nak cuba....

    ReplyDelete
  6. wah menjana income dalam USD ye Nik?

    ReplyDelete
  7. waahh,menarik perhatian ni,tq for sharing..nak join lah..btw sudi2 singgah blog saya..tq

    ReplyDelete
  8. Secara pribadi saya juga menggunakan Revenuehits hasilnya best dibayar menggunakan USD saya pakai Paypal minimum WD $50 Ads Optimal juga bagus untuk dicoba

    ReplyDelete
  9. Hello, this is just an amazing review as I ever read please keep sharing awesome content in your blog, thanks

    ReplyDelete
  10. Alternatif lain selain adsense... :-)

    ReplyDelete
  11. Tak tahu kenapa Nuffnang Malaysia macam bermasalah bila nak buka website sbb nak tengok unique visit. 404 error katanya. Rasanya nak beralih kepada Revenuehits pula. Sbb bertahun dengan Nuffnang, tak ada generate income satu sen pun :(
    Anyway tq for all your contents yg bermanfaat. :)

    ReplyDelete
  12. memang betul nuffnang malaysia bermasalah sekarang ni

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top