Telekung Reehans Pilihan Muslimah

19
reehans telekung

Telekung Reehans Pilihan Muslimah. Memiliki telekung solat yang selesa dan cantik semestinya menjadi keutamaan buat kaum hawa. Oleh itu Reehans Telekung ingin memenuhi keperluan muslimah moden dengan menghasilkan pakaian solat yang terbaik.

Kalau dulu warna putih memang sinonim dengan telekung solat. Kini, sesuai dengan peredaran zaman ia telah divariasikan dengan pelbagai warna, corah dan rekaan. Namun ia tidaklah keterlaluan kerana telekung rekaan Reehans hadir dengan corak yang ringkas, warna yang lembut serta diperbuat daripada fabrik yang berkualiti. 

Bercakap soal fabrik, pakaian solat keluaran Reehans Telekung diperbuat daripada kain jenis English Cotton dan Italian Valentro yang sudah terkenal dengan kualitinya. Kainnya lembut dan tidak panas menjadi faktor utama buat muslimah dalam membeli telekung solat. Selain itu ia dijual pada harga berpatutan dan mampu dimilikki.

Koleksi Telekung Reehans Pilihan Muslimah 

Demi memberikan lebih banyak pilihan buat pelanggan, Reehans Telekung menyediakan tiga rekaan utama iaitu Reehans Balqis, Reehans Nur, dan Reehans Rania. Setiap rekaan memiliki keistimewaan tersendiri dan ini memberi kelebihan buat pelanggan kerana setiap orang memiliki citarasa yang berbeza.

Reehans Balqis

Reehans Balqis

Telekung Reehans Balqis menawarkan sebanyak 24 corak berbunga berbeza buat anda. Antaranya Balqis in Flower Rose Black White, Balqis in Flower Pearl Blue, dan Balqis in Flower Pink White. Diperbuat dari kain kapas English semestinya memberi keselesaan buat si pemakai. Buat muslimah yang inginkan kelainan dan ingin lari dari telekung solat yang kosong tanpa corak, Reehans Balqis direka untuk anda.

Saiz: M- 140cm – 160cm  | L- 150 cm – 175cm
Harga: RM190

Reehans Nur

reehans nur

Reehans Nur menambahkan lagi koleksi telekung Reehans pilihan muslimah dek kerana diperbuat dari kain Italian Valentro yang lain dari telekung biasa. Kainnya licin, ringan, dan tidak panas. Hadir dalam tujuh warna berbeza antaranya dusty pink, grey, dan mint blue. Warnanya tidak terlalu terang, sweet, dan just nice untuk pakaian solat. 

Harga: RM200-RM230

Reehans Rania

reehans rania

Melengkapkan koleksi hebat ini, Reehans Rania hampir sama dengan Reehans Nur. Cuma yang membezakan antara dua rekaan ini adalah Reehans Rania tidak mempunyai ropol dibahagian bawah dan dihiasi renda cantik. Fabrik yang bermutu dan didatangkan dalam dua warna sahaja iaitu dusty pink dan vanilla cream.

Harga : RM240
Selesa
Bertepatan dengan slogan syarikat yang berpengkalan di Alor Setar, Kedah ini iaitu "Ibadah Selesa, In Sha Allah Hidup Ceria" mereka amat menitik beratkan keselesaan buat si pemakai ketika beribadah. Menghasilkan produk yang berkualiti dan hadir dengan pelbagai jenis pilihan memenuhi permintaan muslimah moden yang inginkan telekung solat yang praktikal, feminin, dan selesa. 

Reehans yang baru ditubuhkan pada tahun ini mengutamakan ciri terpenting yang perlu ada pada telekung solat iaitu fabrik serta jahitan yang menutup bahagian dari dengan sempurna. Sekaligus mengelakkan pemakai rasa terganggu akibat rambut terkeluar. Jenis kain juga tidak melekat pada tubuh. Itu yang paling utama kerana antara syarat sah solat adalah menutup aurat dengan sempurna.


Menariknya, anda akan mendapat sebuah beg kecil dengan setiap pembelian. Beg yang kecil dan rungan memang sesuai untuk dijadikan 'on-the-go'. Telekung solat boleh diisi dalam bag berzip cantik. Jadi lepas ni boleh la bawa telekung tu pergi travel. Tak perlu lagi fikir nak isi dalam bag mana kan? 

Hukum telekung solat bercorak dan berwarna

Ada yang menganggap memakai telekung solat berfesyen tu haram. Sebenarnya TIDAK HARAM. Selagi anda memakai pakaian menutup aurat, tidak menjolok mata, mempunyai gambar yang keterlaluan, tidak ketat, tidak timbul rasa riak, serta tidak mengganggu tumpuan jemaah lain.  

Iklan Reehans Telekung dalam Utusan Malaysia.
Rasanya tak salah kita berbelanja dengan Telekung Reehans pilhan muslimah ni. Bukannya selalu beli telekung solat. Kita sering berbelanja mewah untuk kelihatan menarik dan berketerampilan di depan masyarakat. Kalau kita boleh berpakaian cantik dan bersih di mata manusia, apatah lagi bila menghadap sang pencipta.

Testimoni Reehans
Untuk membeli dan mendapatkan maklumat lanjut tentang Reehans anda boleh rujuk info di bawah:

Reehans Telekung
814-B Lorong Tunku Mohamad
Jalan Persiaran Sultan Abdul Hamid
05050 Alor Setar Kedah.
Tel / WhatsApp: +6011-14481591
Facebook: Reehans Telekung 
Email: reehanstelekung@gmail.com
Laman web: www.reehans.com 

Kontest Telekung Reehans Pilihan Muslimah dianjurkan oleh HasrulHassan.com, ditaja utama oleh Reehans Telekung Muslimah Eksklusif Istimewa serta tajaan bersama Lyssa Faizureen, Pakej Percutian Murah, serta Cheap and Budget Car Rental Kuala Lumpur.

Terima kasih kerana membaca Telekung Reehans Pilihan Muslimah.
 
Tags

Post a Comment

19Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
  1. terbaik la ulasan nik..semoga berjaya dalam kontest ini

    ReplyDelete
  2. Sangat menarik artikel daripada Nik Khazami.... penuh, padat dengan informasi berkaitan Telekung Reehan Pilihan Muslimah.... Semoga artikel ini dapat berada di kedudukan terbaik. Satu pencapaian yang bagus untuk menguji SEO blog kita...

    Ini salah satu cara... agar Google tahu kewujudan blog kita di mata mereka..

    Semoga berjaya buat blog Nik Khazami.... saya sokong apa saja demi rakan dan kenalan blogger.

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya juga macam tu..dengan penyertaan dalam kontest telekung reehans begini kita saling mempromosi blog dan bisnis itu sendiri.

      Delete
  3. cantik-cantik warnanya kan nik.
    good luck tau nik.
    nak juga join sama. bila tarikh tutup nik?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tarikh akhir penyertaan pada 15 sept rasanya.. sempat lag nak join kontes telekung reehans pilihan muslimah ni PG

      Delete
  4. Saya suka yang balqis tu sebab dia punya corak cantik-cantik. nak paki pun senang. memang kena ayat Telekung Reehans Pilihan Muslimah tu :D

    ReplyDelete
  5. Selamat berjaya dengan kontest Reehans Telekung. Blog ini mesra SEO la....best entry!

    ReplyDelete
  6. balas kunjungan sis :)
    semoga berjaya dalam contest ini, entri yg mantap!

    Telekung Reehans Pilihan Muslimah

    ReplyDelete
  7. As-Salam. Terima kasih ye cik akak sbb sudi join kontest ni.
    Saya suka yang testimoni tu .. markah tu.

    Saya terima penyertaan ini. Semoga berjaya.

    ReplyDelete
  8. rambang mata tengok banyak sangat telekung ni...

    ReplyDelete
  9. caption last tu sangat menyentuh hati..tahniah telekung reehans

    ReplyDelete
  10. telekung yang cantik-cantik..
    ada saiz tak untuk kanak-kanak?

    ReplyDelete
  11. Nak hadiahkan untuk org rumah sempena hari jadi nya.. kaler pink ada stock?

    ReplyDelete
  12. Good luck ya utk contest ni.. Best entry ni :)

    ReplyDelete
  13. Moga jenama reehans telekung ini dapat menjadi salah satu pilihan oleh muslimah masa kini

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top