Contoh Bil TM Melalui Email

6

Contoh Bil TM Melalui Email. Mungkin masih ramai lagi yang belum tahu yang Telekom Malaysia (TM) kini mengenakan bayaran RM5 terhadap bil bercetak. Kalau tak silap bayaran ini dikenakan ke atas perkhidmatan telekomunikasi kendalian TM seperti telefon, Streamyx, dan Unifi.

Cara untuk memohon bil melalui email telah saya kongsikan, anda boleh rujuk entri >> INI. Setelah bertukar untuk menerima bil Streamyx secara online, pihak TM telah menghantar dua email iaitu bagi bulan Januari dan Februari.

Baca: Tips Penjagaan Bateri Telefon Pintar

Format bil online sedikit berlainan berbanding bil bercetak. Pada saya bil yang dihantar melalui email lebih mudah difahami, ringkas, dan straight forward. Tidak seperti bil bercetak yang ada kertas tambahan yang mengandungi penerangan dan pembertahuan. Mesti korang cuma baca jumlah yang perlu dibayar je dan ignore penerangan lain. Kan? Jangan tipu.

Contoh Bil TM Melalui Email

bil tm email

Yang masih menerima bil bercetak tu boleh apply sekarang. Kalau tak rugi je bayar extra RM5 ke atas dua keping kertas.

Entri sebelum ini - 6 Kesilapan Terbesar Ketika Siaran langsung

Terima kasih kerana membaca Contoh Bil TM Melalui Email
Tags

Post a Comment

6Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
  1. Sejak awal Januari saya sudah mula menerima bil TM untuk mengelak dikenakan caj bil secara pos. Terpaksa buka rekod pembayaran didalam excell untuk memastikan tidak terlepas bayar maklum hantar melalui email kadang-kadang terlepas pandang.

    ReplyDelete
  2. MV pun dah dapat email suruh bayar bil ni..hihi

    ReplyDelete
  3. dah tiap bulan dapat dah..senang sikit..:D

    ReplyDelete
  4. saya bil letrik memang bayar online, tm belum terjebak

    ReplyDelete
  5. Saya dah mula dapat bil TM menerusi email sejak Januari, sama macam AKubiomed ... bayar terus bila dapat email tu, samada online guna Maybank atau guna TM Online punya laman web.

    ReplyDelete
  6. Asal boleh je TM ni nak buat duit. Kesian dekat orang-orang lama yang masih tidak tahu guna kemudahan email. Kalau orang muda rasanya tiada masalah.

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top