Buat Duit dengan UBER

8
buat duit dengan uber
Buat Duit dengan UBER. Perkhidmatan Uber menjadi trending sejak beberapa tahun kebelakangan ini. Jika dahulu kita perlu menelefon atau ke hentian teksi untuk menggunakan khidmat mereka. Kini dengan teknologi yang berkembang, segalanya berada dihujung jari termasuklah perkhidmatan pengangkutan.

Apa itu UBER?

UBER adalah perkhidmatan perkongsian kenderaan yang menggunakan aplikasi atau 'ride-sharing'. Sama seperti teksi di mana anda membawa penumpang dari satu tempat ke tempat yang lain. Tetapi pemandu Uber menggunakan kereta sendiri dan penumpang pula memesan Uber melalui aplikasi pada telefon pintar. 


Buat Duit dengan UBER
Dengan permintaan tinggi serta perang antara Uber dengan teksi sedang memuncak menjadikan ramai yang ingin buat duit dengan Uber. Income-nya sangat lumayan. Kalau tak, masakan aplikasi ini masih bertahan dan semakin berkembang. Tapi macam mana?

Ada 2 cara untuk buat duit dengan Uber dan rahsia ini didedahkan oleh saudara Nik Razman yang telah berjaya jana lebih RM60k dengan Uber. Kedua-dua teknik ini didedahkan melalui ebook Rahsia Uber, hasil tulisan beliau.


#1 Jadi pemandu Uber - Sesiapa sahaja boleh jadi pemandu Uber bahkan anda tidak memerlukan kelayakkan khusus untuk buat duit dengan Uber. Untuk menjadi pemandu Uber anda perlu patuhi syarat berikut:
  • Berumur 21 dan keatas.
  • Mempunyai kereta yang berumur kurang dari 8 tahun.
  • Rekod pemanduan bersih.
  • Nama pemandu mesti ternyata dalam Surat Perlindungan Insuran.
Jadi pemandu full time atau part time itu terpulang kerana anda memandu kereta sendiri.  Ketika entri ini ditulis ia hanya beroperasi di beberapa buah bandar sahaja iaitu Kuala Lumpur, Johor Bahru, Pulau Pinang, Kota Kinabalu, Ipoh, Melaka, Seremban, dan Kuching. Kalau anda rajin dan pandai cari lokasi 'hot' mesti masyuk! Kaedah ini diterangkan dari A hingga Z dalam > Rahsia Uber.

#2 Tanpa memandu - Ini adalah salah satu kelebihan Uber, anda boleh jana wang tanpa jadi seorang pemandu. Setelah sekian lama jadi pemandu, Nik Razman menemui cara buat duit atas angin tanpa perlu memandu. Setiap hari beliau check duit masuk dalam bank setiap hari. Kalau anda memiliki ebook Rahsia Uber, anda pasti tahu jalan untuk buat duit macam ni.

Transaksi yang datang dari Uber.

Anda boleh rujuk link >> ebook Rahsia Uber jika berminat dengan dan tawaran istimewa dari Nik Razman. 

Entri sebelum ini - 10 Youtuber Terkaya 2016

Terima kasih kerana membaca Buat Duit dengan UBER

Post a Comment

8Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
  1. Uber semakin terkenal sekarang ini. Peraturanannya sangat mudah dan menarik. Ini membuatkan ramai yang mahu tambah pendapatan sampingan dengan menjadi pemandu Uber. Semoga berjaya buat pemandu Uber dengan memperolehi pendapatan sampingan untuk menampung poket yang sedia ada.

    ReplyDelete
  2. saya sebetulnya kurang gemar berada di jalan raya ..jadi agak susah juga untuk menjadi seorang driver uber

    ReplyDelete
  3. makin ramai plak yang buat duit dengan uber ye sekarang.

    ReplyDelete
  4. ramai gak buat uber sekarang ni

    ReplyDelete
  5. besar juga income dengan uber ni. tapi tak berapa minat sangat nak dukk atas jalan raya..kena pulak kalau jem

    ReplyDelete
  6. Baru tahu uber pun ada sistem ala affiliate... sy kat SP ni macam tak berapa banyak permintaan uber...

    ReplyDelete
  7. Ada seorang rakan yang buat UBER ni... dia cuma buat pada hari off kerja hakikinya... memang masyuk... 3k-5k sebulan. Kalau terlebih rajin boleh cecah 8k-10k sebulan... hm, untuk orang yang suka memandu oklah...

    ReplyDelete
  8. Wah menarik tanpa jadi pemandu boleh juga meraih pendapatan daripada uber

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top