Sinopsis Kerana Anisa di Tv3

5

Sinopsis Kerana Anisa di Tv3. Menggantikan Lara Cinta Ameena yang telah tamat siarannya minggu lalu, Tv3 membawakan sebuah lagi drama menarik bertajuk KERANA ANISA buat tontonan anda bagi mengisi slot popular, Samarinda. 

Kerana Anisa adalah sebuah lagi drama terbitan Enuja Production Sdn Bhd dibawah sentuhan pengarah Jamal Khan. 

drama kerana anisa

Drama yang bersiaran sebanyak 15 episod ini di bintangi oleh Zara Zya, Mustaqim Bahadon, dan Fahrin Ahmad. Turut membantu menjayakan drama ini ialah pelakon handalan Sura Sojangi, Uqasha Senrose, Syaffiq Sahli, Aman Graseka, Ellie Suriati, Ira ghani, Shaharudin Thamby.


Kerana Anisa bersiaran mulai 9 Januari 2017, setiap Isnin hingga Rabu jam 10 malam di Tv3.

Sinopsis drama Kerana Anisa di Tv3

Mengisahkan Anisa dan Syukri yang berkawan bari sejak dari bangku sekolah. Anisa bercita-cita besar iaitu ingin menjadu seorang peguan dan meminta Syukri menyokong impiannya itu. 

Bapa Anisa bagaimanapun tidak senang melihat keakraban mereka berdua. Selepas tamat Sijil Pelajaran Malaysia, Syukri menyambung pelajaran di London. Biarpun terpisah beribu batu, mereka tetap berhubung melalui surat. 

Anisa dikejutkan dengan rombongan meminang dari Zahid. Zahid menggunakan pangkat dan kekayaannya untuk memenangi bapa Anisa. Dek kerana bercita-cita tinggi, Anisah berkeras tidak mahu berkahwin dengan Zahid untuk mengejar impiannya. Lagipun keputusan peperiksaannya begitu cemerlang. 

Anisa tetap dipaksa kahwin dengan Zahid dan sepanjang pernikahan mereka, Anisa diseksa zahir dan batin. Lebih memburukkan lagi keadaan, Zahid mendapati Anisa masih berhubung dengan Syukri. 

OST / Lagu tema Kerana Anisa: Elji - Bagaimana


Tags

Post a Comment

5Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
  1. Sorry tahun ni dah 2017.. 😁

    ReplyDelete
  2. Tak sempat tengok. hehehe. Tapi tengok sinopsis pun dah tau cita ni banyak babak sedih

    ReplyDelete
  3. uih tak larat nak folo up

    ReplyDelete
  4. layan juge drama ni sebab macam nama kita... hihi

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top