Lazada Online Revolution 2017 Blogger Contest

3
Lazada Online Revolution 2017

Lazada Online Revolution 2017 Blogger Contest. Bagi online shopper, bulan November adalah waktu yang paling dinantikan kerana berlangsungnya promosi besar-besaran. Laman e-dagang paling popular, Lazada juga tidak terkecuali dengan mengadakan Online Revolution.

Melalui Online Revolution kali ini, anda boleh menikmati potongan harga sehingga 90% ke atas pelbagai produk. Dengan tema 'Shop The Universe', ini bermakna lebih banyak produk dijual pada harga murah.

Berkaitan: Lazada Surprise Box

Online Revolution bermula pada 11 November hingga 14 Disember. Banyak lagi masa, boleh dikatakan setiap hari saya masuk Lazada, surprisingly makin hari makin banyak produk yang mengalami penurunan harga. Kalau anda nak buat penjimatan, sekarang adalah masa untuk shopping!


Dah lebih 5 tahun Lazada beroperasi.. Dengan semakin banyak laman seumpamanya muncul, Lazada kekal nombor satu dan sentiasa menjadi pilihan rakyat Malaysia.

Lazada Online Revolution 2017 Blogger Contest

Kalau anda masih ingat produk pertama yang anda beli melalui atas talian dan bagaimana pengalaman ketika itu? I could not recall the first time I shopped online. Tapi antara belian terawal adalah jam tangan Casio menerusi Lazada. Sangat berpuas hati dengan servis dan produk. Portal Lazada senang nak navigate, proses penghantaran juga memuaskan. Jam tangan original, dan saya masih menggunakannya hingga ke hari ini. 👍

Lazada Online Revolution 2017

Jika ditanya apakah jenis produk yang saya lebih cenderung untuk membeli atas talian? Anthing! Tak kira produk dari kategori peralatan elektrik, pakaian, perabot, gajet, ataupun barangan runcit. Asalkan harganya lebih murah dan berbaloi dari kedai fizikal.

Apa yang saya suka tentang shopping online? Mestilah kerana ia lebih mudah dan sentiasa berpeluang menikmati harga rendah. Selain itu ia lebih menjimatkan masa dan tenaga. Walaupun terpaksa beberapa hari untuk barang sampai, I'd rather wait dari bersesak-sesak di pasaraya. Kenapa nak susahkan diri pergi kedai kalau boleh beli dengan hanya menggunakan telefon/komputer kan?

Berkaitan: Apakah Ciri Hard Disk Terbaik?

Apakah produk yang saya nak beli di Lazada semasa promosi Online Revolution? Buat masa sekarang ni saya tengah cari external hard disk. My current hard disk is almost full. Lagi satu nak bedside table and I have added Ikea Nordli into my wishlist. Sebelum ni pun pernah beli perabot iaitu kerusi Eames dari Lazada. Sangat berpuas hati! Saya tinggalkan link kat bawah kalau korang berminat nak beli.

Lazada Online Revolution 2017

- Casio Black Dial Gold
- Eames chair 
- Western Digital 1TB External Hard Disk


Seperti biasa setiap kali terdapat sales besar-besaran macam ni Lazada akan buat contest untuk blogger. Kalau nak menang voucher sehingga RM1,000 boleh join contest ni & syarat penyertaan sila rujuk >> Lazada Online Revolution 2017 Blogger Contest

Entri sebelum ini - Sinopsis Jurna Suraya di Tv3

Terima kasih kerana membaca - Lazada Online Revolution 2017 Blogger Contest
Tags

Post a Comment

3Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
  1. Ramai juga blogger yang join lazada online revolution ni yer

    ReplyDelete
  2. moga ada rezeki awk dgn lazada..

    ReplyDelete
  3. antara benda aku nak beli gak.

    hardisk.

    hardisk lama walaupun 500 gb, dah penuh.

    entah apa aku letak dalam tu.

    haha

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top