Sabtu, 23 Disember 2017

Pantang Larang Tambah Tinggi dengan HI-PLUS



Pantang Larang Tambah Tinggi dengan HI-PLUS. Perbezaan ketara dengan rakan/pasangan, tampak tidak bergaya dan kurang menarik merupakan antara masalah utama yang dihadapi mereka yang kurang ketinggian.

Bahkan, sering diejek 'tidak cukup inci' dan panggilan nama menyebabkan golongan itu kurang keyakinan diri dan mengalami masalah sosial.

Cara untuk tambah ketinggian

Malu berhadapan orang sekelilng menyebabkan golongan in mula mencari jalan bagaimana untuk menambah ketinggian walaupun sudah berusia 20-an.

Terdapat pelbagai cara dan petua untuk tingkatkan ketinggian. Kaedah paling popular adalah melakukan senaman ringan seperti:

- Bergayut
- Melompat
- Berenang
- Menendang

Mengamalkan gaya hidup sihat seperti mendapatkan tidur yang cukup dan diet seimbang juga mempengaruhi tumbesaran tulang. Malah, kini terdapat supplement khusus untuk tambah ketinggian seperti HI-PLUS.

Pantang Larang Tambah Tinggi dengan HI-PLUS

Hi-Plus

Hi-Plus merupakan makanan tambahan atau supplement yang mempunyai formula lengkap untuk tambah ketinggian. Supplement berbentuk tablet kunyah ini mengandungi sejumlah nutrien yang telah disahkan secara klinikal mampu memberikan tulang anda nutrien yang diperlukan untuk menambah ketinggian.

Apa yang terkandung dalam Hi-Plus?

Bahan-bahan yang terkandung dalam Hi-Plus adalah semula jadi yang sejak dari dulu lagi kita dengar tentang kebaikannya untuk tumbesaran.

Sijil Halal dan diluluskan JAKIM dan KKM

Anda tak perlu risau dan ragu-ragu kerana produk ini dijamin selamat. Ini kerana Hi-Plus telah mendapat pengiktirafan Halal dari Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM) dan telah melalui proses penapisan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM). Ia juga tidak mempunyai kesan sampingan.

Pantang Larang Tambah Tinggi dengan HI-PLUS

Pantang Larang Tambah Tinggi dengan HI-PLUS

Sama seperti penjagaan kesihatan, nak tambah ketinggian pun ada dos and don'ts atau pantang larang tersendiri. Melakukan perkara yang saya senaraikan dibawah menyebabkan nutrisi tidak dapat dihadam dengan sempurna dan boleh membantutkan ketinggian.

  • Merokok: Bukan sahaja boleh menyebabkan kanser, tetapi merokok juga menghalang tumbesaran dengan memperlahankan perjalanan darah ke tulang. 
  • Kurang tidur: Tubuh mengeluarkan rangsangan proses tumbesaran ketika tidak mendapat tidur yang mencukupi akan menyebabkan tubuh anda ketinggalan untuk mendapatkan proses tersebut. 
  • Minum minuman berkafein: Mengurangkan potensi kalsium untuk diserap oleh tulang secara efektif.

Kalau sedang dalam proses menambah ketinggian, tolong elak dari melakukan tiga perkara ni. Kalau tak sia-sia je diet dan exercise. 

Hi-Plus berkesan dan sesuai untuk lelaki dan wanita

Diet yang sihat serta kalsium, protein, vitamin D, dan senaman yang konsisten, dan diikuti pengambilan makanan tambahan seperti Hi-Plus, boleh meningkatkan ketinggian. Malah, tablet kunyah ini sesuai untuk lelaki dan wanita.

Ramai yang telah mengambil supplement ini dan menunjukkan kesan positif. Mereka berjaya menambah ketinggian sebanyak beberapa sentimeter (cm) dalam masa sebulan. Saya sertakan beberapa testimoni dari mereka yang pernah menggunakan Hi-Plus.


Hi-Plus dijual dengan harga berpatutan, dan lebih menarik anda akan menikmati TUJUH bonus tambahan (free gifts) dengan setiap pembelian.

- Hi-Max (supplement tambahan)
- Kad Jaminan - wang akan dikembalikan dalam masa 90 hari
- Penghantaran percuma
- Siri Video Rahsia Menambah Ketinggian
- Buku Rahsia Tambah Ketinggian
- Check Rutin Harian Hi-Plus
- Informasi  Nutrisi untuk Tinggi

Berminat dengan produk ini boleh hubungi:

Laman Web: http://www.hi-plus.my/
Tel: 019-3723381


Entri sebelum ini - Sinopsis Kekasih Paksa Rela Tv3

Terima kasih kerana membaca - Pantang Larang Tambah Tinggi dengan HI-PLUS

5 ulasan:

  1. untuk anak boleh ini siapa tahu bisa masuk team basketball

    BalasPadam
  2. Kalau rajin senggayut jadi tinggi tu macam jon jones kat UFC. Tangan dengan kaki dia panjang.

    BalasPadam
  3. teringin nak jumpa nikhazami ni..tinggi ke rendah orangnya ye?hehehee

    BalasPadam
  4. Bagus utk yg nak tambahkan ketinggian, tp kena sabar ikut aturan dan pantang larang.. baru berkesan.

    BalasPadam