Sinopsis Kalis Kasih Tv3

1
Sinopsis Kalis Kasih Tv3

Sinopsis Kalis Kasih Tv3. Tv3 sekali lagi membawakan drama bersiri terbaik buat penonton setia saluran nombor satu negara ini. Bagi menggantikan Melankolia yang telah tamat minggu lalu, KALIS KASIH pula akan menghiasi Slot Samarinda.

Bersiaran sebanyak 15 episod, drama terbitan  Z K Creative Production Sdn Bhd ini mendapat sentuhan pengarah Nazir Jamaluddin, manakala skrip digarap oleh Mama Bella & Maizura Ederis.

Kalis Kasih menampilkan Amar Bahrin dan Mawar Rashid sebagai pelakon utama dan dibantu oleh Elvina Mohamad, Syazwan Zulkifly, Nazeera Sardi, Azri Iskandar, Rosnah Johari, Anne Abdullah, Amyza Adnan, Duerra Mitilda, Qazem Nor, dan ramai lagi.


Kali kasih bersiaran mulain 2 April 2018, setiap Isnin hingga Rabu, setiap 10 malam hanya di Tv3.

Sinopsis drama Kalis Kasih Tv3

Mengisahkan Amanda dan Dania yang merupakan sepupu membesar bersama. Namun perangai dan kelakuan kedua-dua gadis ini cukup berbeza. Amanda yang membesar di ibu kota terpaksa tinggal bersama keluarga Dania selepas kematian ibu bapanya.

Meningkat dewasa, Amanda berkahwin dengan Khair dan Dania lah yang menjadi pengasuh Iris, anak mereka berdua. Melihat Iris lebih rama dengan Dania, Amanda mula cemburu.

drama kalis kasih tv3

Sudahlah kehilangan ibu bapa, Amanda kini ditimpa malang selepas kandungan keduanya gugur dan rahimnya terpaksa dibuang. Iris pula mati akibat keracunan makanan. Tidak cukup dengan itu, ibu mertuanya mendesak Khair supaya bernikah lagi.

Si Dania pula cacat wajah nya akibat ditolak Sandra yang telah lama menyimpan dendam. Apakah kesudahan dua wanita ini?

OST/Lagu tema: Shahir, Nemo, Gjie - Kali Ini

Entri sebelum ini - 9 Makanan Yang Membakar Lemak dan Memberi Tenaga

Terima kasih kerana membaca Sinopsis Kalis Kasih Tv3
Tags

Post a Comment

1Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
  1. pelakon yang hebat..

    cerita pun menarik juga..

    terbaik la

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top