Sinopsis Cinta Tiada Ganti di Astro Prima

3
Sinopsis Cinta Tiada Ganti di Astro Prima. Menggantikan Mona Lisa, saluran Astro Prima akan membawakan sebuah lagi drama bersiri menarik untuk tontonan seisi keluarga iaitu CINTA TIADA GANTI.

Untuk pengetahuan Cinta Tiada ganti merupakan sebuah naskah adaptasi daripada drama Filipina, Sanay Wala Nang Wakas yang pernah mencetuskan fenomena suatu ketika dahulu. Sejauh mana pihak produksi Global Station Sdn Bhd ingin mengekalkan jalan cerita asal itu masih belum diketahui.


Seperti drama yang pernah bersiaran di Slot Tiara sebelum ini, drama ini juga akan berkonsepkan telenovela dan akan bersiaran sebanyak 100 episod.

Diarahkan oleh pengarah berpengalaman, Feroz Kadir, Cinta Tiada Ganti dibarisi pelakon berbakat tanah air iaitu Nelydia Senrose (Bella), Aedy Ashraf (Christian), Hafidz Roshdi (Newton), Ben Amir, Syamim Farid, Sweet Qismina, Marisa Yasmin, Rusdi Ramli, Emelda Rosemila, Shah Rezza, Nafiz Muaz, Wan Sharmila, Octovia Manrose, Dian P Ramlee, Nik Adam Mika, dan Husna Mustaffa.

Sinopsis drama Cinta Tiada Ganti di Astro Prima


Mengisahkan cinta antara dua darjat, Ara dan Mukhriz. Pertemuan yang tidak disengajakan mereka di atas kapal membuahkan bibit-bibit cinta. Segalanya indah pada awal perhubungan, walaupun Ara hanyalah seorang gadis biasa, Mukhriz menerimanya dengan hati terbuka. Kerana di matanya Ara cukup sempurna.

cinta tiada ganti

Mukhriz dibesarkan dengan sempurna dalam keluarga bangsawan dan bakal mewarisi kekayaan keluarga. Namun, dia tidak pernah benar-benar bahagia kerana menyimpan dendam yang terhadap seorang lelaki yang telah membunuh ibunya.

Keluarga Mukhriz sememangnya menentang hubungannya dengan Ara. Mukhriz sanggup menentang keluarganya demi seorang perempuan.

Dunia ini begitu kecil, siapa sangka yang Ara ialah anak kepada lelaki yang telah membunuh ibunya. Dapatkan Mukhriz menerima kenyataan itu?

OST / Lagu Tema Cinta Tiada Ganti

Khai Bahar - Jodohku

Cinta Tiada Ganti bakal menemui anda bermula 10 Julai 2018 setiap Isnin hingga Jumaat, jam 6 petang, di Astro Prima (105) dan Maya HD (135).

Tags

Post a Comment

3Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
  1. biasanya demi cinta..

    sanggup berbuat apa sahaja

    ReplyDelete
  2. ok..tak pernah tengok lagi drama ni..dah lama tak tgk drama melayu ni hehe

    ReplyDelete
  3. Hero dia xmintt tp tgk p lah

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top