Sinopsis Cik Reen Encik Ngokngek di Astro Ria

4
Sinopsis Cik Reen Encik Ngokngek di Astro Ria | Menggantikan Alamatnya Cinta, Astro Ria membawakan sebuah drama bersiri menarik untuk tontonan anda seisi keluarga yang berjudul CIK REEN ENCIK NGOKNGEK untuk slot MegaDrama

Buah tangah Suhan Movies & Trading ini diarahkan oleh Hadith Omar dan merupakan sebuah lagi karya yang diadaptasi dari novel cinta The Misadventures of Cik Reen & En. Ngok Ngek tulisan Maya Adira.


Drama terbaru Astro Ria ini menggandingkan Fikry Ibrahim dan Farah Nabilah sebagai pelakon utama. Turut membantu ialah Scha Elinnea, Farhan Asri, Haneesya Hanee, Iswan Ismail, Badrul Muhayat, Farisha Irwayu, Rania, Nik Adam Mika, dan Raja Azmi.

Sinopsis drama Cik Reen Encik Ngokngek di Astro Ria


Izyan dan Ikram menghilangkan diri beberapa hari sebelum tarikh perkahwinan mereka. Persiapan semua sudah dilakukan, kad jemputan pula sudah dihantar. Untuk menutup malu keluarga, adik Izyan, Izreen terpaksa menggantikan tempat kakaknya untuk berkahwin dengan berkahwin dengan Harris, iaitu abang Ikram.



Selepas berkahwin mereka bernekad untuk mencari Izyan dan Ikram dan membawa mereka pulang. Oleh kerana tidak mencintai antara satu sama lain, mereka telah membuat perjanjian untuk tidak akan jatuh cinta. Bahkan Harris pula sudah mempunyai teman wanita, Zaza. Harris telah berjanji akan menceraikan Izreen tidak lama lagi.

Sepanjang pengembaraan mencari Izyan dan Ikram, pasangan suami ini menjadi semakin rapat.

Lagu tema / OST: Andi Bernadee - Satu Peluang

Dalam pada itu, anda juga boleh tonton drama online melalui Astro On The Go termasuklah drama Astro Ria. Melalui Astro On The Go, anda boleh menonton rancangan kegemaran melalui komputer, telefon pintar, dan tablet pada bila-bila masa.

Drama Cik Reen Encik Ngokngek bakal bersiaran mulai 1 Oktober 2018, setiap Isnin hingga Khamis, jam 10 malam di Astro Ria 104 dan Ria HD 123. 

Tags

Post a Comment

4Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
  1. Biasa dia tu.. Kahwin tanpa rela, lama2 jaruh cinta hehe

    ReplyDelete
  2. hahahaha...

    macam tiada tema lain dah.

    apa-apapun semoga terhibur bagi mereka yang gemar kepada drama cinta begini

    ReplyDelete
  3. belum tengok lagi selalu tengok iklan je hehe

    ReplyDelete
  4. ada jugak ya tajuk ngokngek. hahah

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top