Sinopsis Vila Ghazara di Tv3

0
Sinopsis Vila Ghazara di Tv3 | Menyusuli Cinta Bukan Kristal yang telah menamatkan siarannya, Tv3 membawakan anda sebuah lagi drama bersiri terbaharu bertajuk VILLA GHAZARA. Drama ini bakal menghiasi slot paling popular iaitu Slot Akasia.

Drama rantaian terbitan Exellent Pictures ini bersiaran sebanyak 40 episod. Diarahkan oleh sutradara berpengalaman, iaitu Feroz Kader, Villa Chazara tidak diadaptasi dari novel cinta.

vila ghazara tv3

Vila Ghazara menggandingkan Syukri Yahaya dan Azira Shafinaz sebagai pelakon utama. Turut membantu ialah Mustapha Kamal, Haleeda Mazlin, Aidil Aziz, Tunku Hanis, Syed Aiman, dan  Hafreez Mikail.

Sinopsis drama Vila Ghazara Tv3


Mengisahkan keluarga Dr Ghaz dan Puan Zara yang pada luarannya nampak sempurna Mereka memiliki segalanya, harta dan populariti. Tetapi di sebalik kemewahan, hanya konflik yang sering melanda.

Ahli keluarga Vila Ghazara sudah tidak sebahagia dahulu. Lebih-lebih lagi apabila Ariana mula menjadi sebahagian daripada famili itu.

Lagu tema / OST: Ebba - Tenung

Untuk peminat slot-slot Tv3, dan boleh tonton drama secara online di laman Tonton. Di sini, pelbagai rancangan menarik yang ditayangkan di semua saluran di bawah naungan Media Prima seperti Tv3, TV9, 8TV, dan NTV7. Manalah tahu sekiranya anda terlepas rancangan kegemaran, anda boleh menontonnya di Tonton di mana sahaja dan pada bila-bila masa. Best kan dapat tonton drama online?

Vila Ghazara bakal bersiaran mulai 17 Septemper 2018, setiap Isnin hingga Jumaat, jam 7 malam hanya di Tv3.
Tags

Post a Comment

0Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Post a Comment (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top