Sinopsis Asalkan Dia Bahagia di Tv3

0
Sinopsis drama Asalkan Dia Bahagia di Tv3 | Menyusuli Dia Menantu Rahsia, saksikan sebuah lagi drama bersiri menarik di Slot Akasia yang berjudul Asalkan Dia Bahagia bermula 8 Mac 2019.

Turut diadaptasi dari novel cinta popular tulisan Hani Fazuha, Asalkan Dia Bahagia mendapat sentuhan pengarah Jamal Khan.


Mengisahkan percintaan, perkahwinan, dan konflik keluarga, drama bersiri 28 episod ini menggandingkan Ayda Jebat dan Syukri Yahaya sebagai pelakon utama.

Turut membantu menjayakan drama ini ialah Idris Khan, Nadiyah Shahab, Fatin Afeefa, Bella Dowanna, Syazuwan Hassan, Marisa Yasmin, Esma Dainal, Rahim Omar, Safura, Kay Maria, dan Fadilah Mansor.

Sinopsis drama Asalkan Dia Bahagia di Tv3


Oleh kerana dia merupakan anak pungut, Adira Imani merelakan dirinya berkahwin dengan Haris Aryan yang juga merupakan rakan abang angkatnyam  Ikmal.

[Baca] Medical Card Terbaik Untuk Anak

Biarpun mengenali Adira dari kecil lagi, Ikmal tidak dapat menolak perasaannya dari menyimpan rasa cinta terhadap adik angkatnya itu. Sehinggakan Ikmal memasang niat untuk melamar Adira sebaik gadis itu tamat belajar.


Apakan daya, Adira dijodohkan dnegan Haris dan perkahwinan mereka dipercepatkan. Apakan daya, Adira kini menjadi isteri rakannya sendiri.

Sudahlah berkahwin tanpa cinta, rumah tangganya pula penuh dengan rasa curiga sang suami. Haris sering membuat andaian yang Adira melakukan hubungan sulit dengan Ikmal. Datang pula Afida, sepupu Haris yang suka menempel.


Bagaimanakan kesudahan kisah Adira? Bahagiakan rumah tangganya bersuamikan lelaki kuat cemburu? Wajarkan Ikmal terus mencintai Adira?

OST/Lagu tema: Ayda Jebat -Mana Ada Hati

Untuk peminat slot-slot Tv3, dan boleh tonton drama secara online di laman Tonton dan saluran Youtube TV3Malaysia Official. Di sini, pelbagai rancangan menarik yang ditayangkan di semua saluran di bawah naungan Media Prima seperti Tv3, TV9, 8TV, dan NTV7.

Manalah tahu sekiranya anda terlepas rancangan kegemaran, anda boleh menontonnya di Tonton di mana sahaja dan pada bila-bila masa. Best kan dapat tonton drama online?

Asalkan Dia Bahagia bersiaran bermula 8 Mac 2018, setiap Isnin hingga Jumaat, jam 7 malam di Tv3.
Tags

Post a Comment

0Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Post a Comment (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top