Sinopsis Curi Curi Cinta di Astro Ria

2
Sinopsis Curi Curi Cinta di Astro Ria | Drama Curi-Curi Cinta yang menggantikan Patah Sayap Bertongkat Paruh menjadi salah satu drama yang dinantikan peminat. Dek kerana menggandingkan pelakon hangat tanah air dan sudah lama dipromosikan di sosial media.

Diarahkan oleh Raja Ahmad Alaudin, Curi-Curi Cinta juga merupakan drama yang diadaptasi dari novel cinta popular dari tajuk yang sama.


Bersiaran sebanyak 28 episod, drama terbaru Astro Ria ini dijangka bakal mencetuskan fenomenanya yang tersendiri. Ini memandangkan pelakon utamanya Zahirah Macwilson pernah membintangi drama kegemaran ramai, Jangan Benci Cintaku, beberapa bulan lalu.

Tambahan pula, Zahirah kini menjalinkan hubungan cinta dengan Aiman Hakim Redza yang juga menjadi pasangannya dalam drama ini. *Disclaimer: Ini bukan blog gosip* 🙊

Curi-Curi Cinta dibarisi pelakon Aiman Hakim, Zahirah Macwilson, Talha Harith, Uyaina Arshad, Melanie Tan, Adam Lee, Fauziah Nawi, Izzue Islam, Haneesya, Pablo Amirul, dan ramai lagi.

Sinopsis drama Curi Curi Cinta di Astro Ria


Intan dilahirkan dalam keluarga yang susah. beban keluarga mereka bertambah selepas ayahnya meninggal dunia. Manakala ibunya pula buta akibat kemalangan. Intan malah membenci abangnya, Iskandar kerana dia menganggap Iskandar sebagai punca berlakunya kamalangan tersebut.

Baru pula dari luar negara, Intan terpaut dengan sepupu sahabatnya sendiri, Daniel. Seorang jejaka kaya dan kacak. Entah bagaimana, kebetulan pula Daniel ialah kekasih sepupunya, Fariza.


Demi melunaskan hasratnya untuk bersama dengan orang berada Intan sanggup buat apa saja termasuklah menyakiti hati sepupunya sendiri. Satu hari Daniel diperangkap dan terpaksa berkahwin dengan Intan.

Rasa tertipu, dia melepaskan amarahnya terhadap Intan untuk membalas dendam. Perbuatan Daniel itu telah menghancurkan impian Intan selama ini. Disitulah Intan mula sedar dan berubah setelah diuji dengan banyak dugaan.


Situasi mula berubah selepas Intan disahkan mengandung. Ego Intan masih tinggi manakala Daniel masih membenci isterinya itu.

OST/ Lagu tema Curi-Curi Cinta: Wany Hasrita - Terlalu Memuja

*Untuk and yang ingin tonton drama online, anda boleh menonton drama ini di Astro On Demand. Dengan adanya Astro On Demand, anda boleh menonton rancangan kegemaran pada bila-bila masa dan di mana sahaja.

 Saksikan drama Curi-Curi Cinta episod 1 bermula 29 April 2019, setiap Isnin hingga Khamis, jam 10 malam di Astro Ria (105) dan Ria HD (123).

Tags

Post a Comment

2Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
  1. Terima kasih min bg sipnosis. hehehe takda la nak mencari tv lepas ni dunia semakin di hujung jari.

    ReplyDelete
  2. tengok cerita macm ni kadang2 boleh tahan nak maki tapi berlakon hahahahah

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top