Sinopsis Kamar Kamariah di Tv3

2
Sinopsis Kamar Kamariah di Tv3 | Menyusuli Asalkan Dia Bahagia, saluran nombor satu negara Tv3 membawakan anda sebuah lagi drama bersiri hebat bertajuk KAMAR KAMARIAH. Drama ini bakal menghiasi Slot Akasia yang bersiaran pada jam 7 malam.

Kamar Kamariah dibarisi pelakon-pelakon handalan negara seperti Nabila Huda, Fizz Fairuz, Syafie Naswip, Engku Faridah, Tasha Shilla, dan ramai lagi.


Drama bersiri 13 episod ini dijangka menawarkan plot berbeza dari drama Slot Akasia yang lain. Iaitu tidak terlalu memfokuskan kisah cinta atau perkahwinan tanpa cinta.

Mendapat sentuhan pengarah Raja Ahmad Alauddin, Kamar Kamariah merupakan sebuah lagi buah tangan terbaharu dari Suhan Movies & Trading Sdn Bhd.

Sinopsis drama Kamar Kamariah di Tv3


Setelah sekian lama terlena dengan dosa dan mengamalkan pergaulan bebas, Kamariah kini insaf dan ingin memulakan hidup baharu. Dia berkahwin dengan Murad yang disangkanya bakal menjadi suami yang bertanggungjawab dan membawanya ke jalan yang benar.


Namun kelahiran bayi yang tidak dijangka, menguji dirinya. Murad tidak dapat menerima kehadiran bayi tersebut. Enggan menjadi ayah kepada bayi tersebut, Murad meninggalkannya di surau. Kehidupan Kamariah semakin kacau bilau.

Lagu tema Kamar Kamariah: Dato' Siti Nurhaliza - Aku Bukan Malaikat

Untuk peminat slot-slot Tv3, dan boleh tonton drama secara online di laman Tonton. Di sini, pelbagai rancangan menarik yang ditayangkan di semua saluran di bawah naungan Media Prima seperti Tv3, TV9, 8TV, dan NTV7. Manalah tahu sekiranya anda terlepas rancangan kegemaran, anda boleh menontonnya di Tonton di mana sahaja dan pada bila-bila masa. Best kan dapat tonton drama online?


Kamar Kamariah bakal bersiaran mulai 17 April 2019, setiap Isnin hingga Jumaat, jam 7 malam hanya di Tv3.

Post a Comment

2Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
  1. jalan cerita yang menarik. pasti banyak pengajaran yang boleh kita dapat melalui penceritaan sebegini

    ReplyDelete
  2. menarik juga isu yang cuba untuk diutarakan ini...

    boleh mengundang ramai peminat drama Melayu

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top