Sinopsis Patah Sayap Bertongkat Paruh

0
Sinopsis Patah Sayap Bertongkat Paruh | Sebuah drama bersiri hebat bakal menemui penonton setia Astro Ria iaitu Patah Sayap Bertongkat Paruh pada awal April di slot MegaDrama

Drama kali ini menggandingkan dua pelakon hebat tanah air iaitu Fasha Sandha dan Aaron Aziz sebagai pelakon utama.



Patah Sayap Bertongkat Paruh diterbitkan oleh Zeel Production Sdn Bhd dan mendapat sentuhan pengarah Along Kamarudin. Ia dijangka diterima ramai memandangkan diterajui oleh pelakon berkaliber dan jalan cerita yang tidak stereotype.

Turut membantu menjayakan drama bersiri ini adalah Zarul Husin, Jalil Hamid, Amelina, Jasper Supayah, Sofia Dendroff, Aman Aziz, Haziq MacQuistan, Amira Othman, Elly Mazlein, Jasmin Hamid, dan Cat Farish.

Drama ini bersiaran sebanyak 14 episod sahaja.

Sinopsis drama Patah Sayap Bertongkat Paruh


Selepas diceraikan suami, Aliah nekad pulang ke kampung untuk membina kehidupan baharu bersama tiga orang anaknya.

Kepincangan rumah tangganya diketahui Talhah, rakan sekampung dan teman sepermainan Aliah sewaktu kecil. Mendapat tahu yang Aliah di abaikan bekas suaminya, Hisyam, mengundang rasa simpati Talhah.



Talhah mula rapat dengan Aliah dan anak-anaknya. Aliah pula menyabut baik keikhlasan Talhah. Dalam diam cinta yang pernah berputik dalam hati Talhah kembali mekar.

Hisyam ke kampung untuk mendapatkan semula isterinya. Dia memberi amaran dan berbohong kepada Talhah yang dia tidak pernah melafazkan cerai taklik terhadap Aliah.

Aliah hanya mahu lari dari Hisyam kerana sudah tidak tahan lagi dengan bekas suaminya itu. Pelbagai dugaan yang perlu dihadapinya sepanjang menyelesaikankemelut perkahwinannya.



Apakah Talhah akan berdiam menyaksikan wanita yang dicintainya sepenuh hati terlepas buat kali kedua?

Patah Sayap Bertongkat Paruh bakal bersiaran mulai 3 April 2019, setiap Isnin hingga Khamis, jam 10 malam di Astro Ria (104) dan HD (123)
Tags

Post a Comment

0Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Post a Comment (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top