Iklan Raya Watsons 2019 Paling Menarik

0
Menjelang hari raya pasti akan ada banyak iklan raya dari syarikat terkemuka. Setakat ini sudah banyak iklan raya edisi 2019 yang menarik perhatian ramai bukan? Iklan raya Watsons 2019 adalah antara yang paling seronok untuk ditonton.


Mana tidaknya, sebelum ini kita sering dihidangkan dengan iklan raya yang menyentuh hati. Kali ini Watsons menghasilkan iklan yang membangkitkan 'mood raya' untuk mereka yang merasai kemeriah balik kampung dan beraya bersama keluarga.

Watsons Raya 2019 - Ada Hati, Raya Menjadi-Jadi


Dibintangi Ayda Jebat, iklan raya Watsons 2019 - 'MAGIKALVAGANZA' mengisahkan watak Ayda yang dalam perjalanan balik raya dengan penuh bergaya. Biarpun hanya balik dengan naik bas ekspress, dia menggambarkan perjalanan pulang ke kampung halaman dengan menaiki private jet.


Malah, Ayda turut melihat kepulangannya disambut dengan tarian tradisional Melayu. Ayahnya yang hanya menaiki motor kapcai dilihatnya seperi seorang raja yang menunggang kuda putih. Kuat betul berangan.

Ironinya, inilah perasaan setiap perantau yang pulang beraya dikampung halaman bersama keluarga. Biarpun hanya tinggal di kampung, mereka menganggap rumah mereka sebagai istana. Punyalah gembira, senyum pun sampai ke telingan. Orang putih cakap, 'home is where the heart is."


Orang perempuan memang tidak sah kalau tak melaram di hari raya. Kalau boleh mereka ingin dilihat sempurna di mata sanak saudara.

Baju raya sudah siap, sentuhan terakhir sudah tentulah makeup! Kat mana lagi para gadis mendapatkan bekalan skincare dan makeup mereka kalau bukan di Watsons?

Kempen Ada Hati, Raya Menjadi-jadi Watsons


Iklan kali ini merupakan sebahagian daripada kempen Ada Hati, Raya Menjadi-jadi di mana setiap pelanggan ingin tampil hebat, berasa hebat dengan barangan di beli dari Watsons.


Untuk itu, banyak promosi dan diskaun menarik sedang berlangsung di Watsons sekarang. Seperti:

1. Promosi Jualan Hari Raya
Diskaun sehingga 50% sedang berlangsung sekarang hingga 12 Jun ini di cawangan-cawangan Watsons di seluruh negara dan secara online.

Watsons Malaysia App:

2. 60 Pemenang Bertuah
Sebanyak 60 pemenang bertuah daripada ahli-ahli Watsons yang membuat pembelian berjumlah RM50 ke atas untuk mana-mana produk jenama Watsons berpeluang untuk menghadiri “Meet & Greet Session” bersama Ayda Jebat.

3. Peraduan “Ada Kad Watsons, Ganjaran Menjadi-jadi”
Ahli Watsons yang membuat pembelian minimum sebanyak RM100 dalam satu resit termasuk salah satu jenama yang mengambil bahagian berpeluang untuk memenangi hadiah-hadiah bernilai lebih RM1 juta dengan mengimbas resit dan menghantar ke https://www.watsons.com.my/promo-rayacontest.

Mereka yang belum saksikan video iklan Hari Raya Aidilfitri 2019 daripada Watsons Malaysia ini, boleh tonton di bawah ini.


Memang membangkitkan mood raya betul Iklan Raya Watsons 2019 ini.
Tags

Post a Comment

0Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Post a Comment (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top