Sinopsis Cetera Hati Diya di Tv3

0
Sinopsis Cetera Hati Diya di Tv3. Menemui penonton setia Tv3, saksikan sebuah drama bersiri terbaharu yang bakal menghiasi Slot Samarinda, iaitu CETERA HATI DIYA bermula 17 Jun ini.

Dibintangi pelakon pujaan para gadis, Fattah Amin dan Azar Azmi sebagai teraju utama, Cetera Hati Diya mengisahkan konflick keluarga dan percintaan.


Diterbitkan oleh Wiranusa Corporation dan dibawah arahan Raja Mukhriz, juga merupakan  sebuah naskah adaptasi novel cinta 'Isteri Aku Kalis Cinta'. Dibintangi  Zila Bakarin, Azrel Ismail, Faye Kusairi, Raja Hakim, Asha Zainul, dan Melanie Tan.

Drama ini dijangka hit memandangkan penampilan Azar Azmi menerusi drama Nur 2 tempoh hati masih disebut-sebut peminat. Begitu juga dengan aktor Fattah Amin yang sentiasa menjadi kegilaan makcik-makcik.

Sinopsis drama Cetera Hati Diya di Tv3


Trauma dengan peristiwa hitam yang pernah dilaluinya, Diya takut untuk mendekati mana-mana lelaki. Malah, cuba sedaya upaya menjauhi lelaki walau apa cara sekalipun.

Zahil yang secara tidak sengaja terlanggar Diya mula menyimpan perasaan terhadap gadis itu. Jejaka itu berusaha untuk memenangi hati Diya biarpun dia tahu agak sukar untuk mencuri hatinya.


Malang tidak berbau, Diya diperkosa adik tiri Zahil sendiri, iaitu Zack.

Sudahlah fobia dengan lelaki, kini bala lain pula yang datang. Zahil nekad untuk bertanggungjawab atas kesalahan Zack dengan mengahwini Diya.

Kehidupan pasangan itu selepas berkahwin tidak seperti yang diharapkan. Diya menjauhinya kerana masih trauma dengan apa yang telah terjadi. Malah, Zahil pula dalam diam menyimpan rahsia besar tentang masa lalunya daripada Diya.


Untuk peminat slot-slot Tv3, dan boleh tonton drama secara online di laman Tonton dan saluran Youtube TV3Malaysia Official. Di sini, pelbagai rancangan menarik yang ditayangkan di semua saluran di bawah naungan Media Prima seperti Tv3, TV9, 8TV, dan NTV7.

Manalah tahu sekiranya anda terlepas rancangan kegemaran, anda boleh menontonnya di Tonton di mana sahaja dan pada bila-bila masa. Best kan dapat tonton drama online?

Saksikan drama Cetera Hati Diya, setiap Isnin hingga Khamis, jam 10 malam di Tv3.

Tags

Post a Comment

0Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Post a Comment (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top