Sinopsis Sweet Dreams di Astro Ria

0
Sinopsis Sweet Dreams di Astro Ria | Menghiasi MegaDrama Astro Ria, penonton bakal dihidangkan dengan sebuah lagi drama bersiri menarik untuk menemani malam-malam anda yang bertajuk Sweet Dreams.

Di bawah arahan pengarah tersohor, Michael Ang ini dijangka bakal mencipta fenomena tersendiri. Ini kerana ia dibintangi pelakon popular, Mira Filzah dan dibantu oleh Ben Amir.


Drama Astro Ria ini turut membintangi Sweet Dreams ialah Nina Juren, Yuna Rahim, Roy Azman, Yusuf Bahrin, Nazs Sally, PU Azman, dan Didi Astillah.

Sweet Dreams juga merupakan sebuah lagi drama yang di adaptasi dari novel cinta terkenal, dari tajuk yang sama karya Acik Lana.

Sinopsis drama Sweet Dreams di Astro Ria


Puteri, seorang gadis bisu yang jelita tetapi sentiasa ditimpa malang. Gadis bisu bukanlah satu-satunya gelarannya. Ratu Kelam Kabut dan Minah Clumsy sudah menjadi gelarannya sejak dari kecil. Mana tidaknya, segala tiang dilanggarnya. Dia juga sering tergolek ke dalam longkang.


Siri kejadian malang Puteri mempertemukannya dengan seorang jejaka. Belum sempat tergolek, lelaki ini sempat menyambutnya. Bukan sekali, maalah lelaki ini sering menyelamatkannya.

Qash Adam, seorang pelukis yang sering mendapat mimpi tentang kejadian buruk yang bakal menimpa. Kisah silamnya membuatkan Qash sering menyendiri dan murung. Anugerah dapat menghidu kejadian buruk membuatkan Qash dihina dan difitnah.

Kerana itu jugalah dia menolak untuk mendekati wanita.


Namun kemunculan Puteri dalam mimpinya membuatkan Qash keliru. Siapa gadis itu? Apa hubungkait antara mereka berdua? Dan dari satu pertolongan ke satu pertolongan mula menjelaskan maksud yang tersirat disebalik mimpi.

“This might sound weird, Putri. But I’m different. Diri I tak macam orang lain.” ~ Qash Adam

Rahsia demi rahsia terbongkar...

Anda boleh rujuk label 'Sinopsis' untuk mengetahui senarai drama Melayu best.

Video promo:

 
 
Drama Sweet Dream bersiaran mulai 5 Ogos 2019, setiap Isnin hingga Khamis, jam 10 malam do Astro Ria (104)

Tags

Post a Comment

0Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Post a Comment (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top