Kenapa Dengan Nuffnang?

7

Tak tahu la apa yang tak kena dengan Nuffnang. Rasanya dah lama kot tak dapat CPUV walaupun trafik blog stabil. Kalau dulu paling tidak pun ada la satu iklan sangkut dalam blog.

Saya ingat saya sorang je ada masalah ni, tapi lepas blog walking rupanya blogger lain pun alami masalah yang sama. As we know, untuk mendapatkan CPUV atau dahulunya dikenali sebagai 'buffered earnings', blog anda harus dipilih oleh pihak advertisers di mana isi kandungan blog haruslah berpadanan dengan sasaran mereka.


Saya pun dah update survey, ni pun salah satu cara untuk mendapatkan CPUV kerana survey berfungsi untuk advertisers mengenal isi kandungan blog. Entah la. CPUV ni pun bermusim jugak, akan ada masanya di mana advertiser tidak akan memilih sesetengah blog buat sementara waktu.

Ke saya kurang bodek Nuffnang? Mungkin saya perlu cari jalan macam mana untuk tingkatkan trafik blog. Tapi seriously, apa lagi Nuffnang dan advertisers mahu? Hihi!

Previous entry: (Sinopsis) Romi Cinta Julia di Tv3
 

Post a Comment

7Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
  1. sama lah, saya pun dah lama tak dapat...
    nak cash out lah, majuk dah dengan nuffnang

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum...

    Keadaan begini saya pun alaminya. Tetapi minggu lepas ada satu iklan yang masuk tapi sekejap sahaja, tak sampai setengah hari, saya tak ingat iklan dari siapa tetapi asas warna bannernya warna biru... Tapi bila tengok pada akaun Nuffnang, ia tidak tersenarai...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wsalam.. ramai blogger yang kena macam tu. cpuv masuk kejap je.

      Delete
  3. Assalammualaikum..

    mselim3 pun mengalami nasib yang sama.. cuma byk3 bersabar aje dulu..

    mselim3

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top