Nicholas Hoult Favorited My Tweet!

4

Bergegar kotak mention di Twitter semalam apabila pelakon Nicholas Hoult, yang memainkan watak sebagai Beast / Hank dalam filem terbaharu X Men Days of Future Past 'favorited' tweet yang saya hantar kepadanya.

HAHAHA!! Saya tak follow dia pun di Twitter. Tapi saya nampak ada orang retweet status Twitter Nicholas yang mengajak pengikutnya menonton filem terbaharu X Men di pawagam. So I was bored, dan saja je reply tweet dia... "never watched X Men movies. But if you favorite this tweet I'll go watch it"


Tak sangka dia betul-betul clicked favorite! HAHA!! Since di Kelantan ni takde panggung wayang, saya kena la download filem X Men nanti..... mungkin TAK or maybe I will. Sebab saya tak pernah suka dengan mana-mana filem X Men. Not my kind of movie.

Pelakon Britain ini pernah memegang watak yang sama dalam filem X Men First Class pada 2011 dan berperanan sebagai zombi dalam Warm Bodies, sebelum muncul dengan filem adaptasi cerita dongeng iaitu Jack The Giant Slayer pada 2013. Selain itu beliau turut memegang watak sebagai Nux dalam filem Mad Max: Fury Road

Fakta Menarik Filem Mad Max: Fury Road

Nicholas Hoult 2014
 After all, Nicholas ni tak la famous sangat. Hhmm...



Tags

Post a Comment

4Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
  1. Wah cara paling nakal. HAHA. Nak buat jugaklah

    ReplyDelete
    Replies
    1. buat la.. untung2 dapat response. hehe!

      Delete
  2. eh.... nakal sangat ni... tak baik tau!!! dia dah fav tu... kena la tunai janji.... hahahhaha aiyokkkk... tak tahu!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. nampaknya kena tengok jugak la ni.. hahah!! :D

      Delete
Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top