Shopping Online Murah di Ensogo

1
Shopping Online Murah di Ensogo. Satu lagi portal beli-belah atas talian terbaik yang menawarkan harga murah dan barangan yang berkualiti adalah Ensogo. Secara jujurnya dah banyak perkara positif yang saya dengar tentang syarikat ni. Ada sesuatu yang istimewa untuk pembaca blog ni. Kalau nak tahu apa, baca entry ni sampai habis.

Bezanya Ensogo dengan pesaingnya adalah ia bukan sahaja menawarkan produk seperti pakaian, gajet, dan aksesori. Tetapi turut menyediakan pakej pelancongan, perkhidmatan serta hidangan buffet pada harga berpatutan.


Ensogo turut menawarkan perkhidmatan seperti salon dan pusat kecantikan pada harga terbaik. Selain itu voucher restoran pun menarik jugak. Harga serendah RM10. Hoho! Siapa nak bagi harga murah macam ni..

Barang-barang keperluan baby seperti mainan dan pakaian pun ada banyak pilihan. Parents mesti rambang mata tengok mainan berjenama dan berkualiti dijual pada harga murah. Saya tertarik dengan Mulfunction Nappy Bag. Siap ada compartment yang boleh unzip untuk dijadikan tempat tidur kalau nak salin lampin.


Saya tahu ramai yang tengah mencari powerbank original pada harga murah. Tak payah pening kepala, beli je di Ensogo. Pelbagai pilihan jenama dan ada diskaun lagi.


Bermacam promosi diadakan demi memberi harga terbaik untuk anda. Terbaharu, Ensogo mengadakan promosi Daily Essentials, iaitu barangan kegunaan harian pada harga terhebat dan dihantar terus kepada anda dalam masa 24jam (sekitar lembah Klang shj). Barangan keperluan harian dijual pada harga yang jauh lebih murah dari pasaraya.. Tengok kat sini >> Daily Essentials


Kod promosi untuk potongan harga RM20

Khas untuk pembaca blog ni, anda boleh gunakan kod promosi [NIK20] untuk mendapat potongan harga sebanyak RM20 dengan setiap pembelian RM60 ke atas. Kod ini boleh digunakan untuk semua item yang ada di Ensogo! Kod NIK20 sah selama seminggu, bermula hari ini 25 Jun - 1 Julai 2015.

Raya dah nak dekat, ni la masanya untuk beli barang-barang dengan harga terendah. Banyak lagi item yang ada di Ensogo. Boleh usha kat sini >> http://www.ensogo.com.my/#?utm_source=Blog&utm_medium=Blogpost&utm_campaign=Supermums

Kena bijak dalam membeli-belah secara online ni. Cari portal yang betul-betul menawarkan harga yang menarik dan Ensogo adalah salah satunya.

Terima kasih kerana membaca Shopping Online Murah di Ensogo.

Post a Comment

1Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top