Tarikh Akhir Pengeposan Pos Laju Sebelum Raya 2015

2

Tarikh pengeposan Pos Laju sebelum raya 2015. Pihak Pos Malaysia telah pun mengeluarkan kenyataan tentang tarikh akhir pengeposan Pos Laju sebelum Aidilfitri yang bakal menjelang. Ini memudahkan pihak kurier utama negara ini serta pelanggannya dalam memastikan segala item dapat dihantar kepada penerima.

Anda dinasihatkan supaya melakukan pengeposan untuk destinasi dalam negara sebelum 10 Julai 2015. Ini membolehkan Pos Laju membuat penghantaran kepada penerima sebelum Hari Raya yang dijangka pada 17 Julai ini. 

Oleh itu penghantaran selepas 10 Julai akan mengakibatkan item yang di pos tiba lewat kepada penerima iaitu selepas cuti Hari Raya.


Penting jugak mengumuman ni. Jadi peniaga online kena alert bagi memudahkan urusan penghantaran. Pastikan peniaga memaklumkan perkara ini dengan lebih awal kepada pelanggan. Takde la mereka tertunggu-tunggu barang yang tak sampai. 

Artikel berkaitan: Harga Pos Laju Selepas GST

Nampaknya kalau ada yang nak tempah Kek Gulung Coklat untuk raya ni kena awal. Tak nak ke? Boleh baca entry ni >> Kek Gulung Coklat Sedap dan Murah.

Post a Comment

2Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
  1. Kalau pos lambat, alamatnya lepas raya lah baru si penerima tu terima

    ReplyDelete
  2. nice info... thanks sis... :)

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top