Lazada Box of Joy Sempena Online Revolution 2016

5

Kalau anda biasa baca blog ni, saya sentiasa update tentang jualan murah di Lazada. Semua tahu yang laman beli-belah paling popular, Lazada, sentiasa ada potongan harga. Saya sendiri dah beberapa kali shopping di Lazada sebab murah, banyak pilihan dan senang.

Jualan murah di Lazada boleh dikatakan sepanjang tahun. Tapi kali ni lain macam sikit kerana bermula 11 Nov hingga 12 Dis Lazada mengadakan jualan tahunan terbesar iaitu Online Revolution

Online Revolution (OR) tahun ini membawa tema Brands For All (Jenama Untuk Semua) di mana terdapat diskaun gila-gila ke atas produk yang paling digemari pengguna Malaysia.

Lazada Box of Joy Sempena Online Revolution 2016

Jadi sempena OR, Lazada bermurah hati menghantar Box of Joy kepada saya yang mengandungi pelbagai produk dari jenama terkemuka. Boleh tahan jugak berat kotak ni, dah rasa macam subscription box! Produk tersebut adalah dari jenama popular antaranya SanDisk, Logitech, Nestle, Mamy Poko, Tefal, dan L'Oreal.

lazada box of joy

Apa yang ada dalam Box Of Joy?
lazada box of joy

Setiap item yang ada dalam Box Of Joy tu boleh didapat dengan harga lebih murah di Lazada sempena promosi OR!! Tema Brands For All ini bertepatan dengan konsep Lazada yang bukan sahaja menjual alat eletronik bahkan turut memenuhi permintaan pengguna dalam mendapatkan barangan runcit.


Kalau anda nak produk dari jenama yang saya sebut tadi, sekarang adalah waktu terbaik! Saya dah sediakan link kat atas dan banner yang membawa anda terus ke harga diskaun. Online Revolution ni hanya berlangsung pada 11.11 hingga 12.12 sahaja. CEPAT!!!

Lazada Malaysia

Entri sebelum ini: Fakta Menarik Fantastic Beast and Where To Find Them

Terima kasih kerana membaca Lazada Box of Joy Sempena Online Revolution 2016
Tags

Post a Comment

5Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
  1. Saya gila shopping...hahaha....

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh la shopping kat lazada sempena OR ni

      Delete
  2. Perghh..selalu lazada bt ptongan harga ni..terbaik la..

    ReplyDelete
  3. Nice blog and the articles too.

    ReplyDelete
  4. wah...dapat tefal tu...memang berbaloi-baloi ;)

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top