Shopping Raya di Lazada, Diskaun Gila Sehingga 80%

4

Shopping Raya di Lazada, Diskaun Gila Sehingga 80%. Guys, it's almost time for hari raya! Aidilfitri adalah hari istimewa buat umat Islam. Selepas sebulan berpuasa, kita akan meraikannya dengan menikmati pelbagai juadah, berkunjung ke rumah terbuka dan meraikannya bersama keluarga.

Selain itu everyone DESERVES TO LOOK PRETTY on hari raya.

Warna tema

I'd like to keep it simple sebab fesyen berubah mengikut peredaran zamanbegitu juga dengan style raya yang berbeza setiap tahun. Apa yang saya perhatikan untuk tahun 2017, corak ringkas dan warna pastel memang tengan 'in'. Malas nak ikut trend sebab ia mudah basi. Tapi saya betul-betul suka dengan warna nude pink. So yeah, nude pink it is.



Biarpun tona pastel ni nampak pucat, namun kesederhanaannya yang membuatkan warnama pastel ni nampak menonjol dan elegan dalam kelasnya yang tersendiri.

Aksesori raya!

Seperti yang saya sebut tadi, I would like to keep it as simple as I can. Contohnya mini kurung (my personal favorite), rantai, earings, jam tangan, wedges, dan handbag sudah memadai.


Shopping Raya di Lazada, Diskaun Gila Sehingga 80%

Shopping raya ketika berpuasa memang memenatkan. Dengan cuaca panas terik, trafik, parking, dan perlu bersesak-sesak di pasaraya boleh menimbulkan kemarahan. Untuk memudahkan kerja, kita shopping online je lah. Memandangkan Lazada tengah buat sales Raya Fashion. There are few things I'd like to buy. Mana tahu kot-kot dah takde harga murah macam ni.

Sebab Lazada menawarkan promosi Marhaban Ya Marhaban dan Riang Ria Raya (19 May - 30 Jun) diskaun sehingga 80% untuk kebanyakkan barang menerusi kempen Raya Fashion.


Saya tinggalkan link kat bawah mana tahu kot-kot anda nak beli jugak. Anda juga boleh rujuk mana-mana link yang ada dalam blog ini untuk potongan harga.

- Neng Geulis Marlina Kurung Rose Pink 
- Peep-toe Platform Wedges Shoes
- Mango Quil Pattern Bowling
- Casio watches



Ini merupakan blogger contest anjuran Lazada. Untuk berpeluang menang voucher dan wang tunai sehingga RM10,000, anda boleh sertai contest ini dengan melayari http://www.lazada.com.my/blogger-contest/.

Entri sebelum ini - Father's Day Gift Ideas 2017

Terima kasih kerana membaca Shopping Raya di Lazada, Diskaun Gila Sehingga 80%
Tags

Post a Comment

4Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
  1. wah, tapi kalau sekrang sempat ke dapat sebelum raya?

    ReplyDelete
  2. Sebelum raya kita shopping sakan dulu..

    ReplyDelete
  3. Memang ramai yang shopping sakan di lazada sempena nak raya ni

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top