Sinopsis Drama Isteri Untuk Disewa di Astro Ria

1
Sinopsis Isteri Untuk Disewa di Astro Ria | Menggantikan Cik Reen Encik Ngok Ngek, Astro menyajikan sebuah lagi drama Melayu untuk tontonan anda seisi keluarga iaitu Isteri Untuk Disewa.

Drama terbaru Astro Ria ini merupakan sebuah lagi karya yang diadaptasi dari novel cinta terkenal dari tajuk yang sama. Jika mengikut rating dari Goodreads, novel Isteri Untuk Disewa ini diterima baik oleh pembaca.


Diarahkan oleh mengarah berbakat tanah air iaitu Osman Ali, drama ini dilihat bakal mencetuskan fenomenanya seperti drama Astro Ria sebelum ini.

Isteri Untuk Disewa menggandingkan Fattah Amin dan Tizz Zaqyah sebagai teraju utama. ia turut dibarisi pelakon-pelakon hebat lain seperti Halim Radzi, Zaki Azeman, Harris Annuar, Lia Natalia, Daniella Sya, Shah Kimin, Daaim Jailani, Zul Helmy, Nelissa Edreena, Sherry Aljeffri, Rashidah Jaafar, dan Kazar.

Sinopsis Drama Isteri Untuk Disewa di Astro Ria


Mengisahkan Nur Adreiana, seorang penganggur yang ingin menawarkan perkhidmatan menyelesaikan masalah hubungan cinta. Dengan cara ini Nur rasakan beliau akan mendapat upah yang lumayan.


Namun, lain pula yang diminta oleh pelanggan pertamanya, Noah Ryzal. Noah meminta Nur menjadi isterinya untuk satu hari dengan bayaran yang lumayan. Dengan cara ini Noah tidak perlu berkahwin dengan wanita yang tidak dicintainya. Ternyata rancangan ini berhasil kerana kedua orang tuanya sangat menyukai perwatakkan Nur.

Berat hati Nur, namun dia bersetuju. Sewaan sehari berlarutan menjadi beberapa minggu. Noah mula sedar yang dia telah jatuh cinta terhadap Nur.


Akan tetapi bukan Noah sahaja, dalam diam CEO tempat Nur berkerja, Putera Raiyan, malah rakan baiknya dari kecil, Imtiyaz Irdad juga dalam dia menaruh hati terhadap Nur. Mengeruhkan lagi hidup gadis ini datang pula jejaka yang mempunyai wajah seiras pelakon pujaannya, Remy Ishak.

Ost / Lagu tema: Fattah Amin - Isterimewa

Video promo


Drama Isteri Untuk Disewa bakal bersiaran mulai 5 November 2018, setiap Isnin hingga Khamis, jam 10 malam hanya di Astro Ria dan Ria HD. 
Tags

Post a Comment

1Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top