Sinopsis Selafaz Cinta di Astro Prima

0
Sinopsis Selafaz Cinta di Astro Prima | Menyusul Cinta Tiada Ganti yang bakal melabuhkan tirainya, saluran Astro Prima membawakan anda sebuah lagi drama bersiri menarik bertajuk SELAFAZ CINTA untuk tontonan anda sekeluarga.

Drama lewat petang ini mengisahkan kisah kekeluargaan dan cinta yang sarat dengan mesej. Khabarnya, ia diadaptasi dari filem hit dari Indonesia iaitu Syurga Yang Tak Dirindukan.


Sebagai slot yang berkonsepkan telenovela, Selafaz Cinta bakal bersiaran sebanyak 60 episod.

Diarahkan oleh sutradara Pali Yahya (Mohd Fazli Yahya), ia merupakan sebuah lagi buah tangan dari Suhan Movies & Trading. Selafaz Cinta dibintangi Saharul Ridzwan dan Syetila Melvin sebagai tunjang utama. Turut dibantu oleh barisan pelakon hebat seperti Puteri Aishah, Aqasha, Fezrul Khan, Riz Amin, Sharifah Sakinah, Ikhwan, Sura Sojangi, Luqman Hafidz, Haris Ismail, Mimi Ernida, Ainin Batrisya.

Sinopsis drama Selafaz Cinta di Astro Prima


Mengisahkan Reza Ammar yang merupakan seorang eksekutif perniagaan di syarikat hartanah miliknya. Reza seorang suami yang baik, penyayang, patut pada agama. Beliau boleh dikatakan sebagai seorang lelaki yang sempurna. Bahkan dia bukan jenis yang mudah tergoda dengan perempuan cantik.

Namun, kekhilafannya membuatkan Reza jatuh cinta terhadap Liza, seorang pramugari. Mereka mula menjalinkan hubungan cinta sewaktu Reza dalam penerbangan ke luar negara. Berat hatinya untuk membohongi isteri, Jannah, dan anak perempuan mereka, Shila.



Jannah pula bukan calang-calang wanita. Beliau merupakan seorang pengusaha fesyen hijab, motivator. Jannah sangat taat dan setia pada suaminya. Macam mana sibuk sekalipun, dia pasti akan meluangkan masa dengan keluarga.

Kehadiran Liza dalam hidup Reza membuatkan suaminya berubah. Dia mula meragui suaminya.

Liza pula bukan hanya jatuh cinta malah obses terhadap Reza. Dia sanggup melakukan apa sahaja untuk mendapatkan jejaka itu walaupun mengetahui Reza sudah berkeluarga.

OST / Lagu tema: Akan dikemas kini

Untuk and yang ingin tonton drama online, anda boleh menonton drama ini di Astro On Demand. Dengan adanya Astro On Demand, anda boleh menonton rancangan kegemaran pada bila-bila masa dan di mana sahaja.

 Setia dan percaya kepada suami namun mula meragui suaminya ketika Reza mula berubah.  Liza Lyana berkenalan dengan Reza ketika berada di satu penerbangan luar negara. Menjalinkan hubungan skandal dengan Reza. Semakin lama, Liza bukan hanya jatuh cinta kepada Reza. Namun dia semakin obses dengan Reza sehingga sanggup melakukan apa sahaja untuk mendapatkan Reza

Selafaz Cinta bakal menemui anda bermula 27 November 2018 setiap Isnin hingga Jumaat, jam 6 petang, di Astro Prima (105) dan Maya HD (135).

Tags

Post a Comment

0Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Post a Comment (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top