Mommy Modern Produk Penjagaan Bayi Organik

17
Mommy Modern Produk Penjagaan Bayi Organik | Kulit bayi memang sensitif. Jadi salah satu langkah untuk melindungi si kecil anda adalah dengan menggunakan produk penjagaan berasaskan bahan organik.

Risau juga jika pakai  produk sembarangan, banyak penjagaan kulit diluar sana mempunyai bahan kimia. Sebagai parents, kita harus menggunakan produk bayi terbaik melindungi kulit bayi supaya tidak terdedah kepada bahan yang meragukan.


Bila sebut soal penjagaan kulit, semuanya bermula dari mandian. Oleh itu saya nak cadangkan anda supaya menggunakan shampoo dan body wash atau sabun badan bayi, MOMMY MODERN.

Mommy Modern Produk Penjagaan Bayi Organik


Kalau nak tahu Mommy Modern merupakan sebuah jenama yang menghasilkan produk organik untuk bayi di Malaysia. Antara bahan utama yang digunakan adalah ekstrak essential oil lavender, geranium rose, dan aloe vera (yang anda sedia maklum akan khasiatnya).

Shampoo & Body Wash Organik


Nak tahu produk apa yang bagus sangat untuk baby tu? Shampoo & body wash yang boleh digunakan untuk membasuh rambut dan membersihkan badan. Dalam bahasa mudahnya, 'head-to-toe'.


Memandikan bayi kadang-kala agak rumit. Ibu-ibu pasti  biasa dengan situasi ini. Untuk memudahkan tugas, guna sahaja mandian 2 dalam 1 atau 'head-to-toe'. Sekali picit, boleh disapu pada seluruh badan.

Sudah saya katakan ia berasaskan bahan organik. Jom lihat apa khasiatnya pada badan si manja.

Kebaikan Shampoo & Body Wash Mommy Modern


  • Melembutkan kulit
  • Menghilangkan ruam pada badan
  • Mengatasi masalah mild ezcema
  • Melebatkan rambut
  • Mengawal keguguran rambut
  • Menghilangkan kelemumur / kerak air
  • Mengurangkan parut dan jerawat
  • Mengatasi masalah kulit sensitif

Itulah kelebihan kalau guna produk organik. Semuanya bagus untuk kulit bayi yang sensitif. Bukan itu sahaja, shampoo dan mandian ini juga wangi yang menyegar dan menceriakan si manja anda.




Dengan ramuan selamat tanpa bahan kimia dan banyak kebaikan, ciri-ciri ini cukup untuk menjadikan Shampoo & Body Wash dari Mommy Modern sebagai jenama mandian bayi terbaik.

Kolaborasi dengan animasi Omar dan Hana


Kalau nak tahu, tidak lama lagi Mommy Modern bakal menjalankan kerjasama dengan animasi Islamik Omar dan Hana. Animasi tempatan ini cukup popular di kalangan kanak-kanak kerana contentnya menarik, mengajak kanak-kanak bernyanyi bersama mereka diiringi muzik berunsur Islamik secara santai.


Harga Shampoo & Body Wash


RM49 (100 ml)

Dropship tanpa modal


Untuk mereka yang nak buat duit dengan menjalankan bisnes online, anda boleh cuba jadi agen dropship tanpa modal Mommy Modern. Nanti mereka akan bagi panduan dan guide anda dari zero to hero!

Agen terawal akan memperoleh:
  • Menyertai Group WhatsApp dan Telegram untuk info, knowledge, testimoni, dan lain-lain
  • Ayat iklan dan gambar akan disediakan dalam group.
  • Basic online dan offline marketing akan diajar melalui video dan personal consult.
  • Setiap Drop-shipper/sub-distributor akan diberikan nombor ID untuk membuktikan mereka ialah pengedar yang sah. 


Facebook: Mommy Modern HQ
Instagram: @mommymodernhq
Nombor telefon: 012 - 444 7732

Tak lama lagi Mommy Modern akan mengeluarkan beberapa lagi set penjagaan bayi organik. Manalah tahu lepas ni ada bedak bayi organik pula? Make sure anda follow kedua-dua media sosial Mommy Modern.

Post a Comment

17Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
  1. wahh .. lagi produk penjagaan bayi yang menggunakan bahan organik.. TB sukaaa.. nak pulak sesuai utnuk bayi yang ebrkulit sensitif kan.. memang kalau belikan untuk harraz mesti TB cari yang organik dan bebas paraben.. boleh la terjah brand ni pulak nanti.. hehe

    ReplyDelete
  2. So good that so many natural ingredients producks for baby nowadays. Sbb mak mak zaman skrg byk memilih sikit kan. Hehe. Dah la packaging dia comel sgt!

    ReplyDelete
  3. Sekarang dh banyak barangan baby yang diperbuat dari bahan organik kan..bagus sebab kulit baby kan sangat fragile, suka dengan packaging dia yang comel tu ha..

    ReplyDelete
  4. Yes more organic product at market especially untuk baby and kids kan. Kadang2 kesian dgr budak tak bersalah terkena bahana kesan kimia yang dijual berleluasa.

    ReplyDelete
  5. Alahai comelnya packaging! Simple but nice dan sangat sesuai untuk budak-budak. Dan penggunaan produk organik dalam produk ni sangat bagus. Yelah skang trend org pakai barang-barang yang berasaskan organik. Boleh try belikan untuk anak buah ni. Thanks Share yer

    ReplyDelete
  6. baguslah sekarang nie sudah ada banyak penjagaan produk bayi yang organik. lebih selamat utk bayi. yelah, kulit dorgh sensitif. ajdi perlukan produk yg betul2 organik dan sesuai dgn mereka.

    ReplyDelete
  7. Wahhh mommy modern pula! Comelnya nama camtu. Hahaha. Ruby takda anak kecik ni pun teruja.

    ReplyDelete
  8. Alahai. Tertarik betul kita dengan design packaging dia. Simple tapi comel naw. Bagus guna produk organik macam ni.

    ReplyDelete
  9. Ada nampak produk ni tapi belum cuba.. Banyak juga rangkaian produknya. Nampak packaging pun tip top

    ReplyDelete
  10. Murni memang suka kalau produk penjagaan bayi dari bahan organik..sebab kulit bayi ni kan sensitif..kalau kita gunakan produk organik jadi ianya selamat dan bebas dari segala bahan kimia..thank for info

    ReplyDelete
  11. Sekarang ni dh byk produk baby yg jenis organik dan bebas kimia kan.. Kalau dulu susah nk dptkan.. Jd nk guna kt baby pon was2.. Skrg senanglah nk pakaikan kt baby dan ank2..comel gile packaging dia..

    ReplyDelete
  12. wahhhh bagus jugak ye produk ni, mudah sebab lengkap 1 set plus memang sesuaiuntuk budak2 jugakkan. Paling best sebab produk ni dikeluarkan dari head to toe :D

    ReplyDelete
  13. Comelnya packaging dia. Produk organik mmg best dan bagus terutama untuk kanak2. Kalau yg enzema dan sensitif lagi sesuai digunakan setiap hari

    ReplyDelete
  14. Yes we need more such organic products which are safe and suitable for our little ones. This will let them stay happy and clean. :)

    ReplyDelete
  15. wahhh nak colab dengan Omar dan Hana pulak , mesti lagi mak ayah tertarik nak beli demi anak...by the way cantik packaging ..nampak suci gitu...kita yang dewasa pun berkenan , ingat nak suggest pada anak buah yg bakal dapat baby jugak nanti

    ReplyDelete
  16. Nak recommend ni untuk kakak punya anak... Sejak kebelakangan ni anak dia asyik kulit merah2 je... Maybe lepas guna boleh solve masalah kulit dia

    ReplyDelete
  17. Mommy Modern ni lengkap satu set produk ni untuk penjagaan bayi ni. Yang penting bahan2 semulajadi tu. Terima kasih atas info ni. Mouse mommy suka jugak!

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top