Sinopsis Seindah Warna Pelangi di Tv3

1
Sinopsis Seindah Warna Pelangi di Tv3 | Menggantikan Seadanya Aku kelak, saksikan sebuah lagi drama bersiri menarik yang bakal menghiasi Slot Akasia iaitu SEINDAH WARNA PELANGI. Gandingan pelakon kacak Aeril Zafrel dan penyayi Nabila Razali pasti akan menceriakan petang anda sekeluarga.

Seindah Warna Pelangi merupakan sebuah lagi drama yang diadaptasi dari novel cinta popular. Diangkat ke layar kaca menerusi novel Seindah Tujuh Warna Pelangi karya E-Man Sufi.


Diarahkan oleh Eoon Suhaimi, drama ini turut dibarisi pelakon berbakat lain seperti Hun Haqeem, Raja Afiq, Wilma Muhammad, Aidil Aziz, Elly Mazlein, Sahronizam Noor, Hairie Othman, Jalaludin Hassan, dan ramai lagi.

Sinopsis drama Seindah Warna Pelangi Tv3


Mengisahkan perkahwinan di antara sepupu, Andika dan Aira. Andika merancang perkahwinan ini untuk mendapatkan harta warisan datuk mereka. Perkahwinan ini membolehkan Andika mendapat harga bahagian Aira.

Aira yang sudah lama menaruh hati terhadap Andika menerima baik perkahwinan ini. Tetapi sebaliknya buat Andika. Niatnya cuma untuk mendapatkan harta pusaka. Dek kerana itu, perkahwinan mereka runtuh di tengah jalan.



Hati Aira remuk dilukai Andika, dia pergi membawa diri.

Tiga tahun berlalu telah banyak mengajar Andika. Andika sedar, sikap sombong dan ego menyebabkan dia hilang segalanya.Oleh itu dia nekad untuk mendapatkan Aira semula. Malangnya tiada ruang di hati Aira untuk dirinya.

Aira kemudia ditimpa kemalangan membuatkan dia hilang ingatan. Andika mengambil kesempatan ini untuk mendapatkan kembali bekas isterinya.

Untuk peminat slot-slot Tv3, dan boleh tonton drama online di laman Tonton dan saluran Youtube TV3Malaysia Official. Di sini, pelbagai rancangan menarik yang ditayangkan di semua saluran di bawah naungan Media Prima seperti Tv3, TV9, 8TV, dan NTV7.

Drama Seindah Warna Pelangi bakal bersiaran mula 24 Februari 2020, setiap Isnin hingga Jumaat, jam 7 malam, hanya di Tv3.

Tags

Post a Comment

1Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top