Shopping Murah di PGMall pada 29 Jun - 5 Julai

10
Shopping Murah di PGMall | Semakin ramai yang sedar bahawa membeli belah secara online lebih murah dan menguntungkan. Lebih-lebih lagi apabila pandemik Covid-19 merebak ke seluruh dunia, maka kita semua gerun untuk keluar rumah. Bimbang sekiranya dijangkiti. Cara mudah untuk mendapatkan barangan keperluan adalah dengan online shopping

Sebagai seorang yang suuukaaa online shopping, saya nak cuba beli barang di PGMall pula. Sebab terdapat pelbagai jenis barangan dan diskaun ditawarkan setiap hari. Banyak penjimatan yang bakal kita nikmati.


Sebelum itu, untuk korang yang masih belum familiar dengan PGMall, meh saya terangkan.

PGMall adalah satu-satunya platform e-commerce tempatan yang ditubuhkan pada 2017. Sejak dari itu, ia menduduki tempat ketiga sebagai laman web membeli-belah yang paling digemari oleh rakyat Malaysia (berdasarkan laporan laman iPrice). Nampak tak yang PGMall dan mula di terima dan dipercayai ramai.

Selain itu, ia juga berkonsepkan "consumerchant" di mana anda boleh menjalankan perniagaan online dengan jual barang di PGMall ni.


Murahnya Shopping di PGMall


PGMall menjual pelbagai jenis barangan dari pakaian lelaki dan wanita, gajet, barangan runcit, perkakasan rumah, sukan, pakaian kanak-kanak, produk kesihatan/kecantikan, automotif, tiket/baucer, dan termasuklah emas. Ya, emas!


Antara barang yang menjadi target saya sudah tentulah produk skincare. Pelembap muka terbaik dan cleanser dari Simple dan Cetaphil. Murah. Jauh lebih murah dari drugstore. Kalau anda pun tengah cari produk ni, baik grab sekarang.

+ Simple Oil Balancing Moisturizer (RM19.62) - https://bit.ly/2YStCUE
+ Cetaphil Gentle Skin 125ml (RM18) - https://bit.ly/3fJc049


Kesemua barangan dijual pada harga berpatutan and mostly lebih murah dari kedai fizikal. Bukan tu je, banyak diskaun dan promosi menarik. Termasuklah promosi hebat yang bermula pada 29 Jun ini.

PGMall Birthday Sale! 29th June - 5th July 2020

Bersempena dengan ulang tahun PGMall, pelbagai diskaun dan tawaran menarik diberikan kepada pelanggan pada 29 Jun hingga 5 Julai 2020. Barang-barang ni semua dah murah, tapi anda akan peroleh lebih banyak penjimatan pada promosi kali ini. Antara yang menarik sepanjang Birthday Sale nanti adalah:

Diskaun


- Potongan 10% dengan pembelian minimum RM50
- Potongan 20% dengan pembelian minimum RM100

Penghantaran percuma

- Pembeli baharu: Pembelian minimum RM30
- Pembeli sedia ada: Pembelian minimum RM60

Super Killer Deals as low as 0.99cents

Banyak produk menarik yang berharga RM0.99 sahaja! Time ni la korang boleh beli barang pada harga yang tak sampai RM1. Heee!

Top referral

Okay, yang ni pun best jugak. Anda boleh ajak rakan-rakan untuk mendaftar dengan PGMall supaya mereka boleh shopping sekali.

Hadiah:
Tempat pertama - PG Gold 1g
Tempat kedua - C-wallet bernilai RM100
Tempat ketiga - C-wallet bernilai RM50

Tak susah pun nak share link ni. Cuma kongsi di media sosial dan mendaftar dengan PGMall! Bestkan Malaysia shopping websiter baharu ni?

Daily FB Live deals

Setiap hari bermula 29 Jun - 5 Julai, akan ada promosi khas yang berlansung secara LIVE di Facebook. Anda kena tonton dan jadi pemenang bertuah. Hadiahnya cukup lumayan iaitu EMAS 0.5g bernilai RM200!



Kenapa anda perlu beli barang di PGMall?

  1. Murah
  2. Menawarkan pelbagai jenis barang keperluan harian
  3. Terdapat kedai rasmi dari jenama terkemuka
  4. Promosi hebat sepanjang tahun
  5. Mendapat pulangan sekiranya rakan mendaftar dengan referral link anda

Kongsi referral link dan dapat cashbak 0.5%

Berbeza dengan e-commerce seumpamanya yang lain, PGMall menawarkan ganjaran cashback 0.5% sekiranya rakan-rakan mendaftar PGMall menggunakan referral link anda.

Kongsi link khas dengan rakan atau di media sosial. Semakin banyak rakan yang mendaftar dengan link anda, semakin tinggi pulangan yang anda dapat!


Macam mana? 
Login PGMall > Klik 'Share' > Copy link yang tertera > Kongsi link tersebut di media sosial

Laman web: PGMall | atau muat turut aplikasi dari Google Play Store & App Store

#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #PGMallBirthdaySale #PGMallBirthdayParty #PGMallCrazySale

Ambil peluang untuk membeli barang keperluan pada harga rendah. Terutama pada PGMall Birthday sale nanti okay?

Post a Comment

10Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
  1. Rawlins perasan yang Cetaphil tu murah la plak. Menarik sangat nie untuk membeli produk kemasan diri kan.

    ReplyDelete
  2. Siapa yg dah daftar dgn PGMall ni bole la tggu 5 Julai ni utk dpkan diskaun menarik.

    ReplyDelete
  3. Wah.. Banyaknya brg keperluan harian.. Boleh la hujung mggu nie menyinggah beli brg dapur dan brg2 keperluan lain.. Mana tahu rezeki AM menang kan..

    ReplyDelete
  4. wahhh makin ramai membeli-belah di PG Mall nampaknya. baguslah ada cashback macam nie. baru rasa nak beli

    ReplyDelete
  5. Memang murah, soping laa di sini, jangan kata murah, dapat cashback pun ada, kita nak niaga sama pun ada, tawaran dia snagat menarik...

    ReplyDelete
  6. Kkta dh dftar, dh shopping.. Best dpt cashback semua. Banyak tawaran menarik dekat sini

    ReplyDelete
  7. wahhh sebelum ni ada cashback je sekarang siap ada referral campur cashback lagi. Memang berbaloi sangat shopping dekat PG Mall ni

    ReplyDelete
  8. Wahh tengah ada birthday sales ye. Menarik ni. Boleh lah cuci mata tengok produk. Berbaloi sambil shopping dpt cashback

    ReplyDelete
  9. Belum daftar lagi ni, nak daftar gak lah sb sis pun suka shopping online ni. Murah2 lak tu tempat ni

    ReplyDelete
  10. Alamak... dah expired date... sekarang dah 7.7.2020.... Tapi tak apa la kan... dah tahu ttg PGmall ni, boleh lah sign up. hehehe.

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top