Buds Air 2 Hasil Kolaborasi realme dan The Chainsmokers

2

Peminat-peminat muzik, korang bakal menikmati pengalaman mendengar muzik yang lebih padu. Ini kerana realme berkerjasama dengan The Chainsmokers dalam menghasilkan wireless earphone, Buds Air 2


Siapa tidak kenal dengan The Chainsmokers kan? One of the best music producers working today! GRAMMY Award-inning,  Top 100 DJs, dan menghasilkan sejumlah lagu-lagu hit! 

 


 

Baca juga: 

+ realme Buds Air Wireless Earphones Terbaik

+ Realme NARZO 20 Pro - Handphone Gaming Terbaik

 

Kerjasama ini sudah tentu akan menghasilkan realme wireless earphones TWS yang hebat. Mana tidaknya, The Chainsmokers dan realme Music Studio bergabung dalam menata bunyi hebat dan penggunaan material yang baik. 


Kami cukup teruja dapat berkerjasama dengan jenama yang berpandangan jauh dalam menawarkan produk terbaik pada harga mampu milik. Kami juga gembira melihat visi kami berubah menjadi kenyataan seiring dengan teknologi realme dan teruja untuk pelanggan mencuba produk mereka. - Alex Pall, The Chainsmokers. 

 


 

Apa yang menarik pada earphone Buds Air 2?

 

Penggunaan carbon diaphragm

Dalam meningkatkan kualiti dan pengalaman mendengar muzik, realme memilik carbon diaphragm umpama berlian (DLC diaphragm). Material ini membolehkan anda mendengar muzik berkualiti tinggi. 


Manakala gangguan bunyi pada Buds Air 2 telah dikurangkan sebanyak 0.5%, iaitu standard tertinggi dalam industri muzik. Ini sekaligus menghasilkan bunyi original dan beresolusi tinggi. 

 

Bass Boost

Selain itu, Buds Air 2 dilengkapi dengan Bass Boost + bass enhancement solution yang dihasilkan oleh realme Music Studio sendiri. Berbanding dengan generasi sebelum ini iaitu Buds Air, kini earphone dapat memanfaatkan DLC diaphragm.



Kini, bunyi bass seakan 'hidup' pada live recordings, muzik elektronik, rock, atau muzik lain yang anda gemari.   

 


 

Spesifikasi realme Buds Air 2

  • Active Noise Cancellation up to 25dB
  • 10mm Diamond-class Hi-Fi Driver
  • 25 Hrs Total Playback
  • 88ms Super Low Latency

 

Harga realme Buds Air 2 Malaysia masih lagi belum didedahkan. Walau bagaimanapun, saya yakin ia amat berpatutan dan mampu milik. 


#realmeBudsAir2

#NoiseOffrealmeOn


Facebook: https://www.facebook.com/realmeMalaysia

Instagram: https://www.instagram.com/realmemalaysia/?hl=en

 

Kolaborasi antara realme dan The Chainsmokers adalah cukup bijak kerana sebagai DJ, they know how great music should sound like. Buds Air 2 is The Chainsmokers approved. 



Post a Comment

2Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Le ultime suonerie di canzoni aggiornate su suonerie canzoni gratis, ti invitiamo a unirti a noi.

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top