Kesan Positif Contest iPhone 5 Gadget Impian

8

Hello warga internet. Saya pasti 85 peserta iPhone 5 Gadget Impian dari Denai Hati masih lagi berlumba-lumba untuk memenangi hadiah utama since contest itu bakal berlanjutan sehingga 31.12.2012.

Apa yang pasti, hadiah-hadiahnya memang best!! Lima peserta bakal menerima iPhone 5 beserta 9 hadiah lain! Kalau nak tahu hadiah2nya boleh tengok SINI.

Well, sepanjang contest ni berlangsung banyak kesan positif yang saya dapat. Sebagai contoh, PENGALAMAN: Ni first time saya join contest dari DH dan first time juga yang melibatkan SEO. Memang mencabar sebab bukan senang nak letak blog kita di top 10 Google Search. Saya geledah Google dan baca tips2 bagi meningkatkan SEO. Dan saya baru tahu yang template blog juga mempengaruhi SEO blog.. HAHA! Alhamdulillah, banyak ilmu yang saya dapat kat situ. :)

Selain tu, hubungan antara rakan blogger. Tak sangka diorang saling bekerjasama melaksanakan tugasan dengan exchange vote dan G+1 tak kira blogger dari Malaysia atau Indonesia. Antara blogger yang saya selalu berkomunikasi di FB ialah Puan Gojes, Usahawanita Maz, Kak Sharidawati, Miri Net, dan blogger dari Indonesia, Bang Iwan dan Dawaihati Dadan

Kesan positif lain... hmmm... Buat entry panjang-panjang dan skema kot. Entry penyertaan tu antara entry skema yang paling panjang yang pernah saya buat. HAHA! Kesan negatif, takde kot.

Tu jelah. Memandangkan tempoh tugasan dilanjutkan, ada la lagi masa untuk peserta kumpul vote dan G+1. Saya dah buat all out dan sehabis mampu dah ni. Lepas tu tengok la rezeki ada ke tak.. Korang dijemput untuk click g+1 pada entry saya --> iPhone 5 Gadget Impian.

Selamat Bertarung semua! :D



Tags

Post a Comment

8Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
  1. nantilah. nanti aku tulis gak. hoho..

    ReplyDelete
  2. cantik laa Nik...
    ada juga masuk dalam entry...
    tq3...

    semoga berjaya ekk...

    ReplyDelete
  3. betul tu...join contest nih dapat ramai rakan...menang kalah lain cerita...Good luck.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan? tak menyesal join contest mcm ni.. tq.. :)

      Delete
  4. terima kasih nik :)
    ada juga nama PG kat sini :) anyway, nice to know about u. blog simple like orangnya juga :)
    kita kawan ok :) suker dgn blog awak ! folllooowwww :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. nice knowing you too PG! ok kita kawan! hehehehe!!!! thank you PG! :B

      Delete
Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top