Sinopsis Mak Cun di Tv3

7
drama mak cun

Sinopsis Mak Cun di Tv3. Bagi anda yang pernah menonton Spain Oulss dan sambungannya Ajaibnya Cinta, kini pihak produksi Rumah Karya Citra membawakan kesinambungan kepada kisah ini melalui drama MAK CUN. Pada kali ini, jalan ceritanya lebih memberi fokus kepada watak Mak Cun dan anaknya di kampung. 

Mak Cun masih lagi mengekalkan pelakon asal seperti Eirma Fatima, Nora Danish, dan Balkisyh Semundur Khan dan turut dibintang beberapa pelakon baru seperti Datuk Rahim Razali, Betty Rahmat, Ayuna Yusof dan Nuriezain Nuriz.

Drama lapan episod arahan Bade Hj Azmi ini bakal bersiaran mula 29 Julai 2015, di Slot Lestary, setiap Rabu dan Khamis, jam 9 malam di Tv3.

drama mak cun tv3



Sinopsis drama Mak Cun Tv3

Perusahaan Bedak Sejuk Mak Cun makin laris. Bukan sshaja di Kokdiang malahan bedak sejuk Mok Cun sudah sampai ke seluruh Malaysia. Kini, rumah Mak Cun sudah seakan-akan kilang memproses bedak sejuk.

Kecantikkan kejayaan dan Mok Cun menjadi kegilaan Pak Akob, namun pada masa yang sama, Zennat turut meminati Pak Akob. Zennat mula menaruh perasaan dengki terhadap Mok Cun sehingga menjalankan perniagaan cucuk kologen untuk menyaingi kehebatan bedak sejuk Mok Cun. 


Selamat menonton dan terima kasih kerana membaca Sinopsis Mak Cun di Tv3.
Tags

Post a Comment

7Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
  1. Boleh tahan lawak juga bila tengk depa ni berlakon semalam

    ReplyDelete
  2. Tengok sekejap-sekejap jer.. sebab dah follow citer korea The Privilege.
    Tapi nak tengok malam ni punya ;-)

    ReplyDelete
  3. sempat tengok 5 minit semalam. kelakar jugak

    ReplyDelete
  4. tgk stating dh lawak.... tp tak dan nak tgk sampai habis....

    ReplyDelete
  5. Xprnh miss lg tgk crte ni, lawak giler not.... Rasanye artis baru cuma umie Aida klu yg lain tu mmg dh ade sblm ni dlm drama Dr kodiang ke Paris, ajaibnye cinta...

    ReplyDelete
  6. Kalau saya stress. Saya suka tengok drama nie. Kadang2 sya ketawa sendiri bila ingat drama mak cun nie. Bila jea mak cun main dalm kaca tv. Kami one family mesti tengokk. Kira peminat setia mak cun lah.. hehe

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top