Sinopsis My Coffee Prince di Astro Ria

5
Sinopsis My Coffee Prince di Astro Ria

Sinopsis My Coffee Prince di Astro Ria. Saluran Astro Ria tidak pernah putus dalam menyajikan drama yang digemari ramai. Terbaru, saluran itu bakal mempersembahkan MY COFFEE PRINCE yang diadaptasi dari drama Korea Selatan.

10 tahun lalu, Coffee Prince cukup digilai peminat drama K-Pop sehingga mendapat pelbagai pengiktirafan. Berikutan populariti yang diraih, ia kemudia ditayangkan di beberapa buah negara seperi Thailand, Filipina, Jepun, India, dan Chile.

Memandangkan gelombang K-Pop begitu kuat di Malaysia, pengaran dan penerbit tersohor ingin menerbitkan sebuah naskah yang diadaptas dari drama tersebut.

Sinopsis My Coffee Prince
Bersiaran sebanyak 28 episod, drama terbitan Juita Viden Sdn Bhd ini mendapat sentuhan pengarah Michael Ang sendiri.

My Coffee Prince bakal menggandingkan Fattah Amin dan Janna Nick sebagai pelakon utama dan trutu dibantu oleh Fahrin Ahmad, Diana Danielle, Daiyan Trisha, Sean Lee, Zain Hamid, Syafiq Ahmad, Ellie Suriaty, Faez Azemi, Sharifah Shahirah, dan Jasmin Hamid.

Baca: Ulasan Filem Train To Busan

My Coffee Prince bersiaran mulai 27 November 2017, setiap Isnin hingga Khamis jam 10 malam di saluran Ria (104) dan Maya HD (135).

Sinopsis drama My Coffee Prince di Astro Ria

Mengisahkan Dani, gadis yang sering disalah anggap sebagai seorang lelaki kerana berambut pendek dan perwatakan tomboy. Manakala Rykal, seorang usahawan muda, tidak tahu yang Dani itu sebenarnya seorang perempuan , menawarkan Dani berkerja di cafe miliknya yang mengkhususkan untuk pekerja lelaki.

Dani tiada pilihan lain selain menerima tawaran tersebut dengan berpura-pura sebagai lelaki kerana ingin menyara ibu dan adiknya.

Sinopsis My Coffee Prince di Astro Ria


Sekian lama berkerja di kafe, Raykal dalam diam menaruh perasaan terhadap Dani. Ini menyebabkan Raykal mula meragui seksualitinya sendiri kerana di matanya, Dani ialah seorang lelaki.

Dani mempunyai perasaan yang sama terhadap Raykal tetapi tidak mahu mendedahkan identitinya bimbang akan kehilangan pekerjaan.

OST/Lagu tema: Janna Nick - Sebentar Saja

Entri sebelum ini - 5 Sebab Kenapa Anda Perlu Beli iPhone X

Terima kasih kerana membaca Sinopsis My Coffee Prince di Astro Ria
Tags

Post a Comment

5Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
  1. drama seperti ini sangat cocok untuk yang muda-muda,semua pemainnyafresh dan pandai berlakon

    ReplyDelete
  2. dan start kan semalam 27hb..x sempat nak tengok

    ReplyDelete
  3. Dulu kontoversi haters fattah amin siap sign petisyen takmo dia jadi hero citer ni kan��

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top