Sinopsis Setelah Ku Dimiliki

1
Sinopsis Setelah Ku Dimiliki | Menggantikan Lelakimu Yang Dulu, saluran Tv3 mempersembahkan sebuah lagi drama bersiri bertajuk SETELAH KU DIMILIKI di Slot Akasia buat tontonan lewat petang anda.

Turut diadaptasi dari novel cinta karya Zaza Qry, Setelah Ku Dimiliki mendapat sentuhan pengarah berbakat, Osman Ali.


Setelah Ku Dimiliki menggandingkan pelakon popular tanah air seperti Zul Ariffin, Tiz Zaqyah, dan Intan Najuwa sebagai teraju utama. Turut membantu menjayakan drama slot kegemaran ramai ini ialah Zaki Azeman, Lia Natalia, Fahmi Reza, Rahhim Omar, Zulhelmy, Adeline Tsen, Kuza, Aleza Shadan, dan ramai lagi.

Sinopsis drama Setelah Ku Dimiliki


Sarrafia kini menjadi penghuni Rumah Azirah, iaitu sebuah pusar jagaan. Dia menjalani kehidupan baharu du situ gara-gara seorang lelaki yang tidak akan dia lupakan.


Manakala Adriz pula baharu sahaja ditimpa kemalangan dan kini hilang ingatan. Sebelum kemalangan, Adriz seorang lelaki liar dan suka berfoya-foya.

Perangai jejaka itu berubah secara total selepas koma dan tidak dapat mengingati kehidupan lamanya. Kebetulan pula, Rumah Azirah adalah milik ayahnya, Rahimin.


Adriz mengambil keputusan untuk menguruskan Rumah Azirah, untuk mengisi masa terluang.

Di sana, dia bertemu dengan Sarrafia. Aneh, gadis itu seolah mengenali dirinya. Bahkan setiap kali bertembung, dia sering berkelakuan pelik.

Apakah yang terjadi di antara Adriz dan Sarrafia sebelum ini?


Lagu tema: Ika Mustafa - Damaikanlah

Untuk peminat slot-slot Tv3, dan boleh tonton drama online di laman Tonton dan saluran Youtube TV3Malaysia Official. Di sini, pelbagai rancangan menarik yang ditayangkan di semua saluran di bawah naungan Media Prima seperti Tv3, TV9, 8TV, dan NTV7.

Saksikan drama Setelah Ku Dimiliki setiap Isnin hingga Jumaat, setiap 7 petang, di Tv3 bermula 29 Oktober 2019.
Tags

Post a Comment

1Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
  1. dah jarang tengok drama sekarang nih.

    sesekali je teman bini tengok. hoho

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top