Kontest Telekung Reehans Pilihan Muslimah

5

Kontest Telekung Reehans Pilihan Muslimah. Dah lama tak sertai kontes SEO anjuran rakan blogger. Rasanya kali terakhir join adalah kontest Malaysia Best Blog pada awal tahun anjuran OhDuit. Masa tu kalah teruk, dikalahkan oleh blogger-blogger hebat.

Kalau nak tahu, ini merupakan kontest SEO (Search Engine Optimization) pertama yang saya sertai sejak memiliki domain sendiri. Saya fikir ini lah masanya untuk lihat sejauh mana blog www.nikkhazami.com ni boleh bersaing dengan blog-blog hebat lain. 

Kontest Telekung Reehans

Kali ni saya sertai kontest Telekung Reehans Pilihan Muslimah anjuran sifu blogspot, HasrulHassan dan ditaja oleh Reehans Telekung serta beberapa penaja lain. Ia terbahagi kepada dua kategori iaitu artikel terbaik dan mesra SEO. Jadi ini memberi peluang yang sama rata kepada semua peserta. 

Paling best, kontest ni menawarkan hadiah wang tunai yang lumayan. Juara kategori SEO mencecah RM400! Hadiah yang bakal dimenangi tu banyak jadi mestilah susah sikit. Penganjur akan memilih entri penyertaan yang berada di tempat pada laman carian Google menggunakan pelayar internet Chrome Incognito mengikut kata kunci tertentu.

Kalau tak memang kategori SEO anda masih mempunyai peluang kategori entri terbaik. 

Saya tak kisah sangat pasal hadiah sebab tujuan utama saya join kontest ni adalah untuk uji kekuatan SEO blog selain nak asah diri sendiri dalam menulis entri bercirikan SEO dan advertorial. Menang atau kalah tu rezeki masing-masing.

Hadiah kontest Telekung Reehans Pilihan Muslimah

Artikel terbaik - 3 pemenang x RM100 setiap pemenang
Kategori SEO - Tempat pertama (RM400), Kedua (RM200), Ketiga (RM150, Keempat (RM100), Kelima (RM50)

Nampaknya dah ramai yang sertai dan saya pasti jumlah penyertaan bakal bertambah disaat akhir nanti. Sebab ramai yang dah published, tapi belum hantar. Hehe! Masih ada masa untuk anda join sekali sebab tarikh akhir untuk menghatar penyertaan adalah pada 15 September ini. Saya dah join, anda bila lagi? Mana tahu kot-kot ada rezeki.. Jemput baca entri penyertaan saya - Telekung Reehans Pilihan Muslimah

Entri sebelum ini - Instagram Kini Menyokong Gambar Landskap

Terima kasih kerana membaca Kontest Telekung Reehans Pilihan Muslimah

Tags

Post a Comment

5Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
  1. ohh..

    ada contest rupanya ye..

    tak perasan la pula.

    ReplyDelete
  2. Semoga kontest ini berjalan dengan lancar... semoga berjayaa blog Nikkhazami.. in sha Allah..

    ReplyDelete
  3. Patutla banyak blog tulis pasal telekung sejak akhir-akhir ni.

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top